Skocz do zawartości

Zarabianie w internecie


Recommended Posts

Witam

 

Jestem studentem, mam troche wolnego czasu i chciałbym sobie dorobić przez internet. Chodzi mi o realne zarabianie(nie jakieś podrzędne klikanie w reklamy) - generalnie im więcej tym lepiej.

 

Moglibyście powiedzieć mi na czym najlepiej zarabiać? Myślałem nad tworzeniem stron internetowych. Jednak nie wiem czy nauka tego od zera nie zajmie zbyt długo. Chciałbym aby było to coś co da się opanować w 2-3 miesiące (szybko się ucze). A może skoncentrować się na samym SEO albo grafice?

 

A i jeszcze jedno - czy trudno sie przebić do zlecenia - w sensie pokonac konkurencję jako tzw freelancer?

 

z góry dziękuje za pomoc

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, zarabiam w internecie ;) szukam sobie samemu zleceń po godzinach ;)

 

A czym sie przeważnie zajmujesz?

 

Chodzi mi o coś takiego żeby dało sie nauczyć przez 3 mies i klepać hajs. Ma to byc zajęcie tylko na 2-3 lata tak żeby zarobić wtedy gdy na studiach ma sie wolny czas. Dlatego nie wiem czy jest sens bardzo zagłębiać się w np tworzenie stron internetowych jesli to ma być zajęcie na jakis czas. Może są inne lepsze sposoby?

Link to post
Share on other sites

HTML i CSS nauczysz się w dzień lub dwa, ale nie zarobisz na tym jeszcze :)

Możesz nauczyć się działania CMS wordpress i tam zacząć coś kombinować.

 

Co do pozycjonowania to nie nauczysz się go w miesiąc lub dwa bez dużych nakładów finansowych itp. możesz ewentualnie pisać teksty lub jakieś profile zakładać.

 

Jak chcesz napisz na pw, zobaczymy może coś znajdę :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Przypuszczam, że dłużej bo szablony na theme forest muszą być dobrze przygotowane, a druga sprawa to nie wiem jak z opłacalnością takiego działania, jeśli szablon 'chwyci' i się spodoba to się sprzedaje, a jeśli nie to będzie wisiał u nich i nie zarobi.

 

Co do czasu nauki to jest to kwestia predyspozycji własnych i czasu jaki poświęcisz na nią