Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, odkąd do komputera dokupiłem sobie dysk SSD (plextor m6s) - zrobiłem twardy format, słyszę dziwne pracę któregoś z dysków, otóż wygląda to tak:

Prawie wszystko mam na SSD (dysk c) - wolnego mam 60 gb tak czy siak jeszcze

Więc problem polega na tym, że powiedzmy gdy za dużo kart w przeglądarce jest uruchomionych komputer widocznie "zamula", to samo gdy uruchomię aimp'a i od razu zmienię muzykę, ta się zmienia po kilku sekundach - lekkie zacinki komputera. Jak i czasem z dysku wydobywa się dźwięk taki "mowiący mi, że pracuje xd".

Czy jest jakiś sposób by wyeliminować te lekkie zacinki jak i te dźwięki pracującego dysku?

 

- Pierwszy raz korzystam z 2ch dysków w 1 komputerze, zawsze miałem HDD więc możliwe, że te "dźwięki" pracującego dysku to normalne, mając 2 dyski - nie wiem nie znam się ;v

 

Czy może po prostu walnąć format komputera i na dysku CC(SSD) zainstalować TYLKO windowsa a resztę na HDD?

(tylko ie wiem czy steam można na innym niż C)

Link to post
Share on other sites

Prawie wszystko można na innym niż na C. A co dokładnie słyszysz, jaki twardy format? Dysku SSD to nie słychać a hdd to słychać powinno jak byś ucho do niego przystawił. Podaj konfiguracje PC i zainstaluj hd tune i zapodaj foty SMART

Edytowane przez kamil_18_19
Link to post
Share on other sites

No gdy włącze CZASEM jakiś program to nieraz słychać pracę dysku (nie chodzi mi o te prawie niesłyszalne dźwięki, tyklo raz na jakiś czas jak włącze jakiś program czy coś to tak 2 sekundy taki dźwięk jest "syczący" - nie wiem jak to inaczej nazwać (teraz akuratr przy pobieraniu to słyszałem ;v

 

Mógłbyś wytłumaczyć/dać przykład o jakie zdjęcie z hd tune Ci chodzi? sprawdziłem tam error scan w 2ch dyskach i było OK to samo Health Status : OK

A przy tym Health w moim SDD prawie wszystko jest unknown atribute

 

http://scr.hu/1v39/15qge+ geforce gtx 550 ti
Link to post
Share on other sites