Skocz do zawartości

Smartfon za 800-1000zł LG? Motorolla?


Recommended Posts

Tworzyłem już tu kiedyś podobny temat ,ale trochę czasu minęło ,ja z różnych względów nadal bez telefonu więc zakładam temat ponownie.

Na czym mi zależy ?

-Szybkie, bezawaryjne działanie. Telefon miałby mi starczyć na dłuższy czas więc byłbym nieszczęśliwy gdyby po roku mulił tak że na otwarcie folderu wiadomości czekam minutę.

-niezła jakość zdjęć. Nie oczekuje w tej cenie jakości nowego Iphona niemniej jednak totalnie słaby/mierny aparat jest dla mnie czynnikiem wykluczającym.

-niezła jakość dźwięku - używam telefonu jako odtwarzacza muzyki.

-chciałbym korzystać z internetu dlatego przydałoby się opcja LTE

-możliwie najbardziej przyjazna obsługa ekranu dotykowego - docelowo chciałbym używać dość często internetu ,a średnio mi idzie z ekranem dotykowym. Nie wiem co by pomogło, większa matryca ?

-wolałbym nowy telefon,raczej ze sklepu stacjonarnego (nie znam się za bardzo na telefonach stąd cieżko by mi było ogarnąć czy ktoś mnie nie oszukuje).

 

Naturalnie przeglądałem podobne tematy i najczęściej polecanymi modelami są LG G2 i Motorolla Moto G2 (zresztą również polecano mi je wczesniej o ile pamiętam). Są jakieś inne propozycje ?

Budżet mocno ogranicza, szczególnie biorąc pod uwagę ostatni wymóg ,ale liczę na Waszą pomoc.

 

Link to post
Share on other sites

Cóż, niestety faktycznie zarówno LG G2 i G3 nie do dostania w granicach 1000zł. Jeśli ktoś by miał inne źródła (poza podejrzanymi aukcjami na allegro) to byłbym wdzięczny za odzew.

za te pieniadze dostaniesz nowego nexusa 5 i myślę ze to dobry wybór. bedzie mial troche gorsza baterie ale bedzie działał dużo sprawniej od obu wymienionych. 

Jeśli umiesz bawić sie w rootowanie itd. to więcej niewyciszenie z LG g2, Boje sie ze 1gb ramu w moto moze powodowac zamykanie aplikacji itd.