zazennn 0 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Witam serdecznie. Od kilku dni borykam się z pewnym problemem. Wykupiłem internet lte w plusie i korzystam z urządzenia Huawei E5573 LTE. Problem polega na tym, że po 10-15min następuje "odcięcie" internetu i na komputerze wyświetla się informacja "brak dostępu do internetu". Wystarczy rozłączyć i połączyć się i wszystko działa jak należy - jednak znowu na chwile. Dodam, że cały czas korzystam z internetu (spotify, przeglądarka, streamy) a mimo to następuję rozłączenie. Problem występuje na różnych komputerach jak i telefonie. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Jeżeli problem występuje na kilku urządzeniach to ewidentnie winę ponosi modem. Spróbuj przywrócić mu ustawienia fabryczne - jeśli nie pomoże skontaktowałbym się z Plusem, zgłosił problem i wymienił urządzenie Cytuj Link to post Share on other sites
zazennn 0 Napisano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2015 Po dłuższym korzystaniu i przyjrzeniu się problemowi okazuje się że, prawdopodobnie słaby zasięg. Pokazuje mi -75dBm, jeśli chodzi o sprawy routerów itp. jestem kompletnie zielony i nie mam pojęcia co to oznacza. Internet mam z plusa. Jakieś sugestie jak można to zmienić? Jakaś antena? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 22 Października 2015 Udostępnij Napisano 22 Października 2015 -75dBm to dobry sygnał. Możesz go poprawić, ale jeśli już to najlepiej anteną zewnętrzną np. cybertech 15dBi czy sorensen 17dBi dedykowane pod pasmo LTE 1800MHz. Cytuj Link to post Share on other sites
zazennn 0 Napisano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2015 No właśnie trochę poczytałem, i faktycznie wychodzi na to, że -75dBm to całkiem przyzwoity, pewnie to wina tego małego routerka. Dziwne że występują problemy, bo sprawdzałem, i bardzo blisko jest jeden z nadajników (Wrocław, Grabiszyńska). Czy jest jakaś inna (tańsza) opcja, czy nie ma się w sensu nic poniżej bawić? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 22 Października 2015 Udostępnij Napisano 22 Października 2015 Na twoim miejscu skontaktowałbym się z plusem, jeśli dobrze udowodnisz winę ich sprzętu to możesz zyskać nowy egzemplarz. Choć znając ich jakość obsługi to będzie na pewno z tym problem. Chyba, że ten Huawei jest już twój to możesz sprawdzić go jeszcze pod innym komputerem, czy także jest problem z rozłączaniem. Pamiętaj też, że to model mobilny i nie jest przeznaczony do pracy ciągłej. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.