Skocz do zawartości

Konsultacje odnośnie grafiki 3D


Recommended Posts

Witam,

jakiś czas temu zacząłem swoją przygodę z 3D studio max + V ray. Szukał bym osoby posiadającej doświadczenie w tym temacie do konsultacji projektów nad którymi pracuje ewentualną ocenę tego co już zrobiłem i porady jak można to poprawić. Chętnych zapraszam na priv :) Dziękuję i pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ostatnio dostałem zlecenie z pokojem dla pewnej dziewczynki. Moja znajoma zajęła się doborem elementów natomiast ja miałem to wizualizować. Na pewno mogłem zadbać o więcej szczegółów natomiast na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tyle ze miałem bardzo ograniczony czas na ten projekt.

 

http://orig10.deviantart.net/72ef/f/2015/237/d/6/interior_by_thelceman-d974nme.jpg

http://orig00.deviantart.net/adb6/f/2015/237/1/9/interior_by_thelceman-d974ntg.jpg

http://orig05.deviantart.net/f721/f/2015/243/e/6/cam3_by_thelceman-d97wl0b.jpg

 

Prawdopodobnie coś skopałem ze światłem bo nie wyszło tak jak chciałem. Jak ktoś by miał jakies sugestie jeszcze to będę wdzięczny za każdą pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Bardzo małe obrazki. Wrzuć screeny z viewportu z siatką.

 

Na razie: pościel i poduszki bez detalu. Książki tej samej wielkości z jednakowymi okładkami. Podłoga to plane z kiepską teksturą. Wygoogluj sobie floor generatora. W jakiejś tam starszej wersji skrypt jest darmowy. 

 

No i poczytaj o kompozycji.

Link to post
Share on other sites

Krawędzie zaokrąglone/zchamferowane/zbevelowane a pojedyncze elementy umeblowania np. deski to oddzielne modele (boxy)?

 

Pojedyncze edge'e i vertexy nie odbijają światła. 

 

Chodzi o to , żeby meble nie były złożone z takich brył jak 1 i 4 tylko 2,3 (oczywiście tych podziałów nie zawsze musi  być aż tyle) lub z Turbosmooth.

http://help.autodesk.com/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/images/GUID-E1FC8441-C6EA-4500-A9DD-78207AC06396.png

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Mam wrażenie(słuszne?) że podstawowe bryły to jeden element. A powinno być tak:

http://i.imgur.com/gh6ODQZ.jpg

oczywiście numerki są przykładowe, części składowych jest tu więcej ale wypunktowałem  te 6. To co pisałem wcześniej. Model powinien być poprawny konstrukcyjnie więc modelujesz każdy widoczny element który jest "oddzielny" czyli da się go rozłączyć/rozebrać oddzielnie. Trochę łopatologicznie tłumaczę ale myślę , że skumasz. 

 

A tak po za tym jest nieźle jak na pierwsze samodzielne kroki. Trochę materiały i render psują efekt ale wszystko z czasem.

Link to post
Share on other sites

daj tam vray light dome, i ustaw kamere vertical shift automatic. 85mm ogniskowa. podstawke zlikwiduj i ustawiaj oświetlenie az tło wyjdzie białe, ale jednoczesnie nie będzie przepaleń. f number tym steruje najlepiej. Color mapping reinhard z burn value steruje przepaleniami. od 0,4 do 0,6 zazwyczaj sie ustawia.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...