Kuba_3dsmax 5 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Witam, jakiś czas temu zacząłem swoją przygodę z 3D studio max + V ray. Szukał bym osoby posiadającej doświadczenie w tym temacie do konsultacji projektów nad którymi pracuje ewentualną ocenę tego co już zrobiłem i porady jak można to poprawić. Chętnych zapraszam na priv Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Wrzucaj tutaj. Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba_3dsmax 5 Napisano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Ostatnio dostałem zlecenie z pokojem dla pewnej dziewczynki. Moja znajoma zajęła się doborem elementów natomiast ja miałem to wizualizować. Na pewno mogłem zadbać o więcej szczegółów natomiast na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tyle ze miałem bardzo ograniczony czas na ten projekt. http://orig10.deviantart.net/72ef/f/2015/237/d/6/interior_by_thelceman-d974nme.jpg http://orig00.deviantart.net/adb6/f/2015/237/1/9/interior_by_thelceman-d974ntg.jpg http://orig05.deviantart.net/f721/f/2015/243/e/6/cam3_by_thelceman-d97wl0b.jpg Prawdopodobnie coś skopałem ze światłem bo nie wyszło tak jak chciałem. Jak ktoś by miał jakies sugestie jeszcze to będę wdzięczny za każdą pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Bardzo małe obrazki. Wrzuć screeny z viewportu z siatką. Na razie: pościel i poduszki bez detalu. Książki tej samej wielkości z jednakowymi okładkami. Podłoga to plane z kiepską teksturą. Wygoogluj sobie floor generatora. W jakiejś tam starszej wersji skrypt jest darmowy. No i poczytaj o kompozycji. Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba_3dsmax 5 Napisano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Nie wiem czy o to chodziło ale zrobiłem screen z każdego z viewportów. http://i60.tinypic.com/1037db6.jpg http://i61.tinypic.com/11lr3na.jpg http://i59.tinypic.com/bjcugn.jpg http://i61.tinypic.com/28lrjmc.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Krawędzie zaokrąglone/zchamferowane/zbevelowane a pojedyncze elementy umeblowania np. deski to oddzielne modele (boxy)? Pojedyncze edge'e i vertexy nie odbijają światła. Chodzi o to , żeby meble nie były złożone z takich brył jak 1 i 4 tylko 2,3 (oczywiście tych podziałów nie zawsze musi być aż tyle) lub z Turbosmooth. http://help.autodesk.com/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/images/GUID-E1FC8441-C6EA-4500-A9DD-78207AC06396.png Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba_3dsmax 5 Napisano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Nie wiedziałem tego o krawędziach dziękuję Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba_3dsmax 5 Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 A co o czymś takim sądzicie? http://i60.tinypic.com/j81dvb.jpg http://i61.tinypic.com/fw3z3d.png http://i59.tinypic.com/28k1mu.jpg a tutaj ref https://geizhals.at/p/896693.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Mam wrażenie(słuszne?) że podstawowe bryły to jeden element. A powinno być tak: http://i.imgur.com/gh6ODQZ.jpg oczywiście numerki są przykładowe, części składowych jest tu więcej ale wypunktowałem te 6. To co pisałem wcześniej. Model powinien być poprawny konstrukcyjnie więc modelujesz każdy widoczny element który jest "oddzielny" czyli da się go rozłączyć/rozebrać oddzielnie. Trochę łopatologicznie tłumaczę ale myślę , że skumasz. A tak po za tym jest nieźle jak na pierwsze samodzielne kroki. Trochę materiały i render psują efekt ale wszystko z czasem. Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba_3dsmax 5 Napisano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Tak masz rację, Dziękuję bardzo za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2293 Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 daj tam vray light dome, i ustaw kamere vertical shift automatic. 85mm ogniskowa. podstawke zlikwiduj i ustawiaj oświetlenie az tło wyjdzie białe, ale jednoczesnie nie będzie przepaleń. f number tym steruje najlepiej. Color mapping reinhard z burn value steruje przepaleniami. od 0,4 do 0,6 zazwyczaj sie ustawia. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.