Skocz do zawartości

co zrobić, aby cs go chodził na więcej fpsach ?


Recommended Posts

Witam

Chciałbym troszkę ulepszyć swój komputer, a że jestem laikiem chciałbym zaczerpnąć rady tutaj :))

Aktualnie cs go chodzi mi na średnio 30 fps, chciałbym aby chodziło mi na 60 +. Wiem, że nie można tego wyczarować, postanowiłem coś dokupić.

sprzęt

System: win 10

Procesor: intel duo core  e2180

pamięć ram: 2gb

karta graficzna: ati radeon hd 2600 pro

Co muszę zrobić, żeby mój plan się spełnił ? :3

Z góry dziękuję za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

jeszcze takie małe pytanko, powinienem wymienić zasilacz ? mam jakiś chiński i czasem jak gram to mi zaczyna trzeszcześ tak dziwnie mikro jakbym był robotem, gdy komputer jest przeciążony, nie mam pojęcia czy to od tego, dlatego pytam :3

Edytowane przez dmxopl
Link to post
Share on other sites

?
@E: Osobiście polecam poszukać na allegro radeona hd 7870/r9270(x), można tanio wyrwać z długą gwarancją a jest sporo wydajniejszy od hd 7770 czy r9 260x. Hd 7870, r9 270 czy 270x to właściwie te same karty, mają tylko różne taktowanie, które łatwo ustawić w sterownikach czy msi afterburner.

Edytowane przez filo301
Link to post
Share on other sites

Tyle że te karty chodzą po 500 zł, a do płynnej rozgrywki (150fps) w CS:GO wystarczy HD7770.

Do autora: kup w morelach procka, płyte i RAM, daj żeby ci zmontowali, a HD7770 dokup na allegro. Montaż GPU jest bardzo prosty- po prostu wsadzasz karte do stotu PCI-E.

 

Różnica pomiędzy HD7770 a R7 260X jest duża ale ta druga kosztuje 150 zł więcej.

Edytowane przez Downator
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

moim pierwszym planem było jedynie wymienienie komponentów na lepsze.