Skocz do zawartości

Recommended Posts

pawel.chodziez Jeśli chcesz koniecznie pad to ja proponuje od PS2,dlaczego?:mam go do dziś od premiery na naszym na rynku Plastation 2 i działa wyśmienicie,po prostu nie do zdarcia.Miałem również w dłoni od Xboxa i nie lubie w nim rozmieszczenie przycisków i przez którego zabrakło mi sześć setnych sekund do pierwszego miejsca w zawodach (szkoda że nie miałem pada sony:)

W tej sytuacji musisz sprawdzić który będzie ci bardziej odpowiadać w sterowaniu leżąc w dłoni.

 

Sprawa ściganek bo wymieniłeś takie: Jeśli grasz w wyścigi dużo to odrzuć kupno pada a mając do wydania te 300zł dołuż i kup kierownice Logitech DFGT.

 

Logitech DFGT. Zapewniam cie pawel.chodziez że nie wspomnisz o padzie tym bardziej nie popatrzysz na niego:) a do strzelanek w zupełności klawiaturka bo i tak w strzelankach będzie szybsza klawiatura,więc moim zdaniem pad w tych przypadkach odpada ale twój wybór.

 

 

 

Na koniec:

na padzie nigdy nie uzyskasz najlepszych czasów jak tylko na kierownicy.

Cena tej kiery od 350-400zł

Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z użytkownikiem @Iwses

 

Jeżeli na padzie zamierzasz grać w wyścigi, to lepszym wyborem były DFGT do tego celu. Gra na kierownicy, a na padzie to dwa różne światy. Na początku na padzie będzie Ci się lepiej jeździło, ale jeżeli miałbyś kierownicę i spędziłbyś kilka dni na ustawianiu i na przyzwyczajaniu się, to lepsze czasy i większą frajdę miałbyś na DFGT. Cena jest oczywiście wyższa, ale doznania są tego warte :)

 

Kierownicę mam i w 100% polecam

 

Pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Zależy w jakie wyścigi...

 

Symulacje - kierownica

Arcade - pad lub (w niektórych przypadkach) kierownica

 

Na koniec:

na padzie nigdy nie uzyskasz najlepszych czasów jak tylko na kierownicy.

Cena tej kiery od 350-400zł

Tak jak wspomniałem, zależy w jakich wyścigach. W NFS Most Wanted, lepsze czasy robiło się na padzie. Tak samo w NFS Carbon. Obie gry nadawały się do jazdy na kierownicy (można było płynnie pokonywać zakręty, a i model jazdy nie był łatwy do opanowania, gdy zależało Ci na jak najlepszym czasie). Jeżeli natomiast chodzi o symulacje, to tak, zgodzę się - "kółko" będzie lepsze.

Link to post
Share on other sites

Zależy w jakie wyścigi...

 

Symulacje - kierownica

Arcade - pad lub (w niektórych przypadkach) kierownica

 

Na koniec:

na padzie nigdy nie uzyskasz najlepszych czasów jak tylko na kierownicy.

Cena tej kiery od 350-400zł

Tak jak wspomniałem, zależy w jakich wyścigach. W NFS Most Wanted, lepsze czasy robiło się na padzie. Tak samo w NFS Carbon. Obie gry nadawały się do jazdy na kierownicy (można było płynnie pokonywać zakręty, a i model jazdy nie był łatwy do opanowania, gdy zależało Ci na jak najlepszym czasie). Jeżeli natomiast chodzi o symulacje, to tak, zgodzę się - "kółko" będzie lepsze.

Shadowx zapamiętaj! nie zależnie od tego czy to wyścig arcadowy czy tym bardziej symulacja pad nie nadaje się i nie masz szans nawet w arcade z kierownicą.Pad jest skonfirurowany na stałe nie zależnie od gry.Co prawda ma sterowanie za pomocą gałek analogowych ale jest to nie wygodne z powodu miniaturowego sterowania i łatwiej wykonać błąd w czasie jazdy (nie zależnie jak masz wprawione paluszki).Jedynie możesz zrobić to przypisać wedle własnych upodobań funkcje do przycisków.Natomiast w kierownicy nie dość że przypisujesz funkcje,robisz konfiguracje w samej grze to równierz w sterownikach kierownicy,dzięki temu skonfiguruje kierownice do arcade tak,że podczas wyścigu cie wydutkam na zakrętach jak lajka ty grając na padzie ja na kierze:) na prostej będziesz miał szanse do momentu pierwszego zakrętu o kolejnych nie wspomne:)

 

Pad jest dobry jak ktoś podchodzi z dystansem do wyścigów tzn. by sobie pograć zabawić się.

Kierownica - by sobie pograć zabawić się równocześnie bić rekordy czasowe nie zależnie w jaki typ ściganek gramy,gdzie pad nie ma polotu jeśli chodzi o czasy.

A najważniejszą cechą i różnicą między arcade vs symulator jest (nie wspominając o zachowaniu sie pojazdu w samej grze) sterowanie:obrót koła,który zawsze ustawie według własnych potrzeb i upodobań w kierownicy.

 

Shadowx o tym co piszesz to mógłbym się z tobą zgodzić gdy bym grał na kierownicy za 80zł bo miałem taką pożyczoną,rozklekotana,wszędzie luzy,brak rozbudowania w sterownikach o ile takie były,zarówno w kierownicy jak i pedałach.Przy takiej tandecie to możesz mieć sznase :)

 

Jak ktoś chetny to zapraszam na wspólny wyścig w DIRT2,SHIFT,F1 - niech zagra na swoim padziku i pokaże mi że się myle :D:) umawianie się na priv.pozdro.

Link to post
Share on other sites

Shadowx zapamiętaj! nie zależnie od tego czy to wyścig arcadowy czy tym bardziej symulacja pad nie nadaje się i nie masz szans nawet w arcade z kierownicą.

Nie masz racji. W NFS Most Wanted nawet wskazany jest pad, bo na takiej G25 nie zrobisz czasu lepszego od Rumblepada 2. Natomiast w NFS Carbon, pad był łatwiejszy do opanowania, a czasy były bardzo podobne (dalej mówię o RP2 vs G25).

 

Co prawda ma sterowanie za pomocą gałek analogowych ale jest to nie wygodne z powodu miniaturowego sterowania i łatwiej wykonać błąd w czasie jazdy (nie zależnie jak masz wprawione paluszki).

Najwidoczniej za mało jeździłeś na padzie. Myślisz, że po co wydaje się te 100? 150 zł? Nie tylko na jakość i wykonanie poszczególnych elementów, ale przede wszystkim precyzyjność gałek analogowych. Kto normalny chcę osiągać dobre czasy na krzyżaku? Przecież to, to samo co klawiatura.

 

dzięki temu skonfiguruje kierownice do arcade tak,że podczas wyścigu cie wydutkam na zakrętach jak lajka ty grając na padzie ja na kierze:) na prostej będziesz miał szanse do momentu pierwszego zakrętu o kolejnych nie wspomne:)

To pada skonfigurować nie można? Coś nowego. Pady Logitecha dzięki Logitech profiler, dają się spokojnie ustawić (martwa strefa, czułość analogów itd.). Niektóre gry pozwalają również "wewnętrznie" zmieniać wartości, co do tych kilku cech. A i zapraszam do NFS Most Wanted/Carbon, chętnie pokażę szkołę.

 

Kierownica - by sobie pograć zabawić się równocześnie bić rekordy czasowe nie zależnie w jaki typ ściganek gramy,gdzie pad nie ma polotu jeśli chodzi o czasy.

Tak jak już mówiłem - zależy od gry.

 

na prostej będziesz miał szanse do momentu pierwszego zakrętu o kolejnych nie wspomne:)

Powtórzę się po raz 100. Zależy od modelu jazdy danego tytułu.

 

SHIFT w moim mniemaniu to taki pseudo symulator, i akurat w niego, lepiej jeździ się na kierownicy.

Link to post
Share on other sites

Cytuj:

Co prawda ma sterowanie za pomocą gałek analogowych ale jest to nie wygodne z powodu miniaturowego sterowania i łatwiej wykonać błąd w czasie jazdy (nie zależnie jak masz wprawione paluszki).

 

 

Najwidoczniej za mało jeździłeś na padzie. Myślisz, że po co wydaje się te 100? 150 zł? Nie tylko na jakość i wykonanie poszczególnych elementów, ale przede wszystkim precyzyjność gałek analogowych. Kto normalny chcę osiągać dobre czasy na krzyżaku? Przecież to, to samo co klawiatura.

A po co sie wydaje 350-400zł na kierownice ? nie ma polotu pad.Nie chcę sie sprzeczać bo mi to koło ;) lata ale jak grywasz w te tytuły co wymieniłem to chętnie poznam twoją szkołe na padzie :rotfl::o:) bo ja nie mam NFS Most Wanted/Carbon po co słowa no nie :D

 

Tylko oficjalnie masz tu napisać że ci skosiłem dupsko :) więc jak ?

Link to post
Share on other sites

A po co sie wydaje 350-400zł na kierownice ?

Bo kierownica nada się do prawie wszystkich wyścigów (by jeździć profesjonalnie), a pad nie. Rumblepad 2 wygrywał w NFS Most Wanted/Carbon, do np. ProStreeta/SHIFT'a, lepsza była kierownica. Natomiast w Undercoverze, nie było różnicy. Arcade, arcade'owi nie równy. Jeździłem w SHIFT'a, ale mi się znudził. DIRT 2 i F1 jakoś mnie nie pociągają.

Link to post
Share on other sites

A po co sie wydaje 350-400zł na kierownice ?

Bo kierownica nada się do prawie wszystkich wyścigów (by jeździć profesjonalnie), a pad nie. Rumblepad 2 wygrywał w NFS Most Wanted/Carbon, do np. ProStreeta/SHIFT'a, lepsza była kierownica. Natomiast w Undercoverze, nie było różnicy. Arcade, arcade'owi nie równy. Jeździłem w SHIFT'a, ale mi się znudził. DIRT 2 i F1 jakoś mnie nie pociągają.

Ale tu nie chodzi o to czy znudziła ci się,tylko jak jest możliwość zmierz się ze mną w jednej z tych sciganek np: dirt2 będzie tu odpowiedni twojemu padziowi i mojej kierze,wybierzemy rajd klasyczny i terenowy bo szkoda tu komentować.

 

Pisz na priv. jak co.

Link to post
Share on other sites

Napisałem, że do SHIFT'a lepsza jest kierownica, to raz. Dwa, nie grałem w DIRT 2, ani F1, więc nie wypowiem się na temat pad vs kierownica. Trzy, nie będę robił nic wbrew swojej woli, a tym bardziej nikt mi nie będzie rozkazywał. Jak jesteś taki chętny, to chodź na MW/Carbona i tam pokaż co Twoja kierownica zdziała ;) .

Link to post
Share on other sites

Ma mam Rumblepad 2 zastanawiałem się też nad tym xklockowym, ale Logitech jakoś lepiej mi leży w dłoniach. Muszę tylko powiedzieć o pewnym mankamencie Logitechów. Otóż vibra nie jest obsługiwana we wszystkich grach np w Assassin Creed 2 nie ma opcji na uruchomienie vibry na Logitech za to z xboxowym padem działa. Jest też kilka gierek, które mają ten sam problem. Mi to specjalnie nie przeszkadza, bo vibra jest dla mnie jakimś tam nieistotnym dodatkiem a liczy się wygoda i precyzja. W czym Rumblepad 2 jest naprawdę wzorem.

Link to post
Share on other sites

Wystarczy popatrzeć na opinie na skąpcu/ceneo, albo jaki pad najlepiej schodzi na allegro za cenę powyżej 100zł. Kupując tego od X'a masz pewność, że będzie kompatybilny z każdą grą która obsługuje pada. Osobiście na pewno bym nie brał żadnego pada o rozkładzie analogów innym niż w xbox 360, ale wiadomo kto co woli.

BTW kierownica oczywiście lepsza do samochodówek, jednak pad wygodniejszy. Ja się lubię położyć tudzież trzymać ręce za głową i grać na padzie nawet na kompie :)

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o pada, to polecam pada od X'a. Sam mam Logitecha Rumblepad 2 i gra się na nim świetnie i bezproblemowo. Jak pograłem na padzie od X'a, to nie chciałem wracać do swojego. Może jakoś nałogowo i dużo nie gram, bo ostatnio to w ogóle, ale pad od X'a jest wygodniejszy i analogowe spusty się przydają. Porównując pada vs kierownicę nie mam jakiegoś mocno wyrobionego zdania, ale kierownicy za 400zł bym na pewno nie kupił tylko po to, by pojeździć w kilka wyścigówek (chyba, że ścigałbym się na turniejach, bądź nie miałbym co z pieniędzmi robić). Na padzie się też dobrze jeździ i możesz go wykorzystać w wielu tytułach, nie tylko w wyścigach, jak kierownicę. Tak nawiasem mówiąc do strzelanek to tylko klawiatura i myszka, a nie pad :)

Link to post
Share on other sites

Tak nawiasem mówiąc do strzelanek to tylko klawiatura i myszka, a nie pad :)

Zależy jakich strzelanek, bo do sieciowych to wiadomo. Niestety kampanie są tak banalne w większości gier, że tylko na padzie da się grać, bo jak idę na myszce i klawie to grę kończę w kilka godzin i nawet nie zwiedzam dobrze terenu.
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...