LonyPancernaSarna 7 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 juz od miesiaca dzwonie i prosze o sprawdzenie i nic wysylalem screeny i nic niby to robia a dalej jest coraz gorzej. http://scr.hu/5nef/vf6n0 http://scr.hu/5nef/j940q ten jest z 25 lipca http://scr.hu/5nef/ol15k ten jest z 21 lipca jakies pomysly dlaczego jest tyle bledow Cytuj Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Gdyby ktoś do mnie mówił tak poprawną polszczyzną, jak Ty teraz piszesz, też bym olał sprawę. Co Tobie powiedział technik? Cytuj Link to post Share on other sites
Yokai 104 Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 (edytowane) Bo masz bardzoo zaszumiona linie , tlumienie powyzej 50 Db ( stare miedziane kable ) .Technik , niech. napisze BMT , lub poczekaj do konca umowy i zmien dostawce internetu . Edytowane 29 Lipca 2015 przez Yokai Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.