Szymon1325 1 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Witam, posiadam myszkę razer deathadder chroma od 3-4 miesięcy , dzisiaj zauważyłem że lewy przycisk myszy pęka, czy sklep przyjmie reklamację , czy nawet nie opłaca mi się pisać, dodam że myszka ani razu mi nie upadła, używałem jej delikatnie. Tutaj zdjęcie. www.imgur.com/DphGDGJ Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXll 178 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Oddaj im produkt powołując się na ukrytą wadę - i na przyszłość kup normalny sprzęt a nie buble od razera... Polecam zowie, roccat, i mionixa. Razer ma super reklamy, mega wsparcie u profesjonalnych graczy (tylko dlatego że ich sponsoruje) i nic więcej. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Czyli mam po prostu odesłać myszkę? Dadzą mi nową? Cytuj Link to post Share on other sites
zax1000 1 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 zgodzę się z Raxi sam byłem fanem razera, BYŁEM. Dlaczego? Dlatego że kupiłem kiedyś myszkę z Razera (abyssus) słaby sensor, (moja wina nie doczytałem w recenzjach że ten typ tak ma), zniszczyła się po roku (koło 240zł) teraz mam x-g500 geniusa juz 3 rok leci, myślę sobie, no tak pewnie pecha miałem że się tak szybko zniszczyła, kupiłem słuchawki razer kraken pół roku temu, już nie działają (lewa słuchawka) a że zgubiłem papiery to nie oddam ich na gwarancję, co do roccata (to samo co razer, płacisz za firmę) Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Można ją oddać tak żeby zwrócili mi pieniądze? Wtedy kupiłbym sobie zowie fk Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXll 178 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 (edytowane) Roccat Kone Pure Military PMW3310DH ten model jeszcze jest ok bo leci na jednym z najlepszych sensorów... Co do zwrotu - jak najbardziej jeśli masz paragon tudzież fakturę. Powiedz, że się zawiodłeś bo mało grasz i pękło w uj. Żądasz zwrotu gotówki lub wymiany na towar wybrany przez Ciebie lub ewentualną dopłatę... Z jakością teraz producenci idą w dół jak mogą CAL mam chyba 6 lat a nowe słuchawki po 2 tygodzniach potrafią się rozlatywać - tactic rage (nie moje takiego gówna bym nie kupił ) Ewentualnie rozważ SS Rival - też lata na PWM 3310 DH Edytowane 24 Lipca 2015 przez RafiXll Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Czy przy zwrocie muszę mieć wszystkie pudełka które dostałem czy wystarczy faktura? Cytuj Link to post Share on other sites
Pietrak 11 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Jeżeli zwracasz na podstawie gwarancji to jej warunki są zapisane w niej samej, jak na podstawie niezgodności towaru z umową to NIE musisz oddawac im pudełek. Cytuj Link to post Share on other sites
zax1000 1 Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 (edytowane) dodam jeszcze żeby nie było że tylko krytycznie podchodzę do tematu, mam klawiaturę, razer black widow ultimate i 2 lata już chodzi , jestem z niej zadowolony. Edytowane 25 Lipca 2015 przez zax1000 Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXll 178 Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 wtedy razer jeszcze aż tak bardzo nie szczędził na materiałach... ogólnie produkty wyprodukowane do 2012 - 2013 nie były aż tak beznadziejne, teraz jakościowo są gorsze nawet od a4 tech.... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 Jeszcze jedno, nie wiem do końca co napisać na kartce przy wysyłce , napisać że gram mało i pękła czy jak? Cytuj Link to post Share on other sites
Overclock666G 133 Napisano 26 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 Nigdy nie byłem zwolennikiem tej marketingowej firmy "razer" i widzę że po raz enty ktoś się zawodzi. Napisz prawdę i będzie ok. Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 No i lipa. Nie przyjmą bo podobno to z mojej winy. Cytuj Link to post Share on other sites
ezzio 119 Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 pisałeś do sklepu czy na support do razera? Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 (edytowane) Do sklepu. Oto odpowiedź: Witam ponownie,dziękuję za przesłane zdjęcia. Nie jest możliwością by przycisk od myszki pękł sam z siebie w taki sposób. Sam używam myszki Razer Mamba 4G o podobnej konstrukcji i nie ma możliwości by bez przyłożenia konkretnej siły przycisk pękł. Dla nas reklamacja jest bezpodstawna. Edytowane 27 Lipca 2015 przez Szymon1325 Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXll 178 Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Sklep postrasz uokik ( wada ukryta produktu itp... ) a jak możesz skontaktuj się z razerem.... Cytuj Link to post Share on other sites
Szymon1325 1 Napisano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Straszyłem nic to nie dało. odpowiedź: Gdyby urządzenie miało wadę konstrukcyjną to nie byłby Pan jedynym przypadkiem z taką reklamacją i z taką konkretnie wadą, a tak się składa, że nikt oprócz Pana takiego uszkodzenie nie miał i się z nami nie kontaktował. Uszkodzenie mechaniczne równa się odrzuceniem gwarancji/reklamacji, ponieważ żaden producent nie zgodzi się na naprawę urządzenia lub wymianę w takiej sytuacji. Cytuj Link to post Share on other sites
Pietrak 11 Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Może to trochę pomoże: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/617207-prosba-o-pomoc-w-sprawie-reklamacji.html Przeczytaj post użytkownika heh31. Cytuj Link to post Share on other sites
steel116 169 Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 W sumie to ciężko jest tutaj cokolwiek stwierdzić i zależy to tylko i wyłącznie od woli sklepu. Ciężko jest udowodnić że przycisk uległ uszkodzeniu przy normalnym użytkowaniu myszy. W prawdzie otrzymałeś produkt wolny od tego typu wad, aczkolwiek zdarzają się ukryte wady, bądź gorzej skonstruowane przyciski które po prostu padają w ten sposób. Najlepszym rozwiązaniem będzie skontaktować się z supportem Razera i poinformować o zaistniałej sytuacji i napisać, że użytkowałeś mysz bardzo starannie, że dbałeś o nią i dodać jeszcze wzmiankę jak bardzo kochasz ich produkty, i bez owej myszy nie możesz obecnie normalnie funkcjonować w świecie graczy. Wydaje mi się, że powinni wymienić na nową sztukę bez problemu Zdaj relację co i jak poszło. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.