Skocz do zawartości

Neostrada- co oznaczaja błędy w dzienniku routera


Recommended Posts

witam, od kilku tygodni w przeglądarce wyskakuje mi błąd "DNS_PROBE_STARTED" po odświeżeniu strony "DNS_PROBE_FINISHED-NO_INTERNET" (kilka razy odświeżę, i internet działa) Był technik, powiedział że zmiana routera pomoże, nie pomogła. Dodam, że internet chodzi prawie cały czas z pełną prędkością mojej taryfy(!) niekeidy lekko zwolni na speed tescie czy coś ale jest to prawie nie odczuwalne. W ciągu ostatnich 30 minut 0 jakichkolwiek błędów.
Wie ktoś od czego taki błąd?


Dodatkowo chciałbym dowiedzieć się, co oznaczają takie błędy w dzienniku routera, oraz jak je rozwiązać. 


Quick bridge not allow multi-channel
dynDNSOrgLogin:Error = -8, retCode
netMakeChannDial: err=-3000


Mój router to TP LINK W8951 ND

Link to post
Share on other sites

Te błędy z przeglądarki ewidentnie wskazują na problemy wlasnie z serwerami DNS, jeden z zapisów w logu z routera również. Z poczatku myślałem o fizycznym uszkodzeniu przewodu telefonicznego i zakłóceniach ale skoro Internet działa z pełną prędkością to odpada

Podziałaj trochę z tymi DNSami od googla i daj znać czy sa jakieś zmiany ;)

Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie.Skanowałeś komputer Malwerbyte i jakimś antywirusem? Jeśli się okaże ,że czysto to spróbuj odinstalowac albo zaktualizować sterowniki do karty sieciowej plus aktualizacja systemu (robisz to?).Są przypadki,że to niektórym pomogło przy wyświetlaniu tego co podałeś....

Link to post
Share on other sites

Sterowniki przeinstalowywalem, system się aktualizuje jak chce,jak wczoraj ustawiłem te dnsy na 8.8.8.8 to nic nie pomogło przedchwila znów ten błąd. Najlepsze jest to ze nie wyskakuje na jednym komputerze tylko losowo na 2 i telefonie, wiec nie jest to raczej wina komputera (chyba że coś się cras****e nie wiem) Jak się gdzieś pojawi to nigdzie nie ma internetu. Może być to spowodowane brakiem filtra ADSL? Nie mam telefonu domowego na kablu tylko na kartę i płace za utrzymanie łącza.

 

@EDIT

Przeskanowałem esetem, czysto. Tylko Anti-Malware usunął jeden plik. 

Edytowane przez djmrowa
Link to post
Share on other sites

Nie, filtr ADSL jest potrzebny tylko do telefonu... skoro na innych urządzeniach wywala ten sam błąd to raczej oczywiste ze wina jest po stronie dostawcy a nie konputera ;) Jeszcze tak dla pewności - DNSy ustawiles na routerze czy w ustawieniach Windowsa? Sprawdź czy na Windowsie nie masz jakichś DNSów dziwnych i tez ustaw te od Google. Wiecej pomysłów chyba nie mam, niech ktoś przyjedzie do Ciebie i sprawdzi łącze ;)

Sprawdź moze jeszcze konfiguracje modemu czy ustawienia na pewno sa dobre, te cale PPPoE itd...

Link to post
Share on other sites

DNSy ustawiłem w routerze, w komputerze mam ustawione automatycznie. Konfiguracja na 100% jest dobrze. 

Dzwoniłem do Orange i coś tam zresetowali w centrali, powiedzieli że jak dalej będzie taki błąd to przyjedzie technik sprawdzić linię... Raz już był(z 2 msc temu) bo były błędy CRP, wyeliminował je ale problem pozostał.

Edytowane przez djmrowa
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...