Skocz do zawartości

Słuchawki do gier + karta dźwiękowa (~500zł)


Recommended Posts

Witam, w końcu zdecydowałem się na zakup porządnego sprzętu audio, a z racji na to, że w tym temacie jestem kompletnym laikiem postanowiłem zapytać się was o pomoc. 

 

Moje preferencje: 

 

Budżet: ok. 500zł 

Cego potrzebujesz?: Słuchawki i karta dźwiękowa

Przeznaczenie: Zdecydowanie gry (od CS:GO do Wiedźmina), bardzo rzadko muzyka

Źródło: Karta dźwiękowa którą zamierzam kupić

Oczekiwania: Dobra jakość dźwięku, wygląd minimalistyczny (jeżeli w tym przedziale będą lepsze, ale o innym wyglądzie nic się nie stanie), mocne bassy, zamknięte-nauszne, posiadające ciepłą barwę dźwięku

Muzyka: Głównie rock

 

 

Pozdrawiam

 

Link to post
Share on other sites

Ta są dwa rozwiązania :

 

1.Zmiana słuchawek na SUPERLUX HD 681 EVO MKII albo jeszcze taniej SUPERLUX HD 681

2.Zmiana karty na Asus Xonar D1 albo DX

 

Lepiej by było gdybyć jednak zostawił te HMC631 bo grają naprawde świetnie a do tego mają super pozycjonowanie co w grach typu CS ma wielkie znaczenie ;) Warto dodać że nawet z kartą zintegrowaną dobrze sobie radza , gdy podepniemy dobre zródło dzwieku grają świetnie , śmiało moge powiedzieć że grają lepiej od nie jednych droższych sluchawek i teoretyczniej wyższych klasowo , a to nie tylko moje zdanie :)

 
Link to post
Share on other sites

Mam pytanie:

 

Czy dla osoby takiej jak ja która nie jest melomanem tylko zwykłym graczem przesadka z DX'a na Aim'a SC będzie jakoś znacząco odczuwalna?

 

Jeżeli tak to jestem w stanie na razie kupić Superlux'y HMC631 i przesiedzieć trochę na integrze, a potem dokupić Aim'a lub jeżeli nie  dołożyć teraz do 600zł i kupić coś w tym budżecie?

Link to post
Share on other sites

 

 

Czy dla osoby takiej jak ja która nie jest melomanem tylko zwykłym graczem przesadka z DX'a na Aim'a SC będzie jakoś znacząco odczuwalna?

Będzie , różnica jest i nie trzeba być melomanem / audiofilem żeby ją dostrzec ;)