Pirzu 4 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Witam, posiadam zasilacz corsair ax760i (który też chce wymienić na inny polecany w innym temacie). Jednak najpierw ten muszę zgłosić na gwarancję. Zasilacz zakupiłem w morele.net za 670zł. Pomyślałem - platinium, duża moc i renomowany producent - nie powinien zawieźć. Ale jednak komputer po poltora roku korzystania nagle wyrzucil czarny ekran, po restarcie i odpaleniu ponownie gry pojawily sie paski na ekranie czarno biale i komputer sie zacinal. Myslalem, ze to grafika - ta jednak na innych komputerach działa bez problemu. Oddałem do serwisu komputer - ten stwierdził, że winna jest płyta główna Asrock z77 professional - wymieniłem ją na Asus sabertooth. Po wymianie płyty - pierwszy test Furmarka odbył się prawidłowo , za drugim razem ponownie ekran czarny. Zacząłem rozmyslac co jest nie tak - odlaczylem przedłużki handmade i podlaczylem oryginalne kable zasilacza - komputer podczas 10 minut grania w FIFE ponownie wyrzcuil czarny ekran i sie zacial. Oddalem ponownie komputer do tego samego serwisu, Ci stweirdzili ze to zasilacz ale nie wiedzą czemu i jak i o co chodzi. Potencjometr wykazuje prawidłowe napięcia, wszystko jest prawidłowe. Co lepsze, podczas testowanie Furmarkiem na rozdzielczosci HD i mniejszej nic sie nie dzieje, na Full HD już tak. Podłączyli inny zasilacz - cooler master i wszystko śmiga podobno. I teraz pytanie - jak to zgłosić w morele? Boje sie, ze to bedzie typowe dla mojego komputera, serwis zmierzy napięcia , powie ze wszystko ok i mi odesle bez naprawy. Jak wygalda serwis Corsair - moze najpierw z nimi sie skontaktowac bezposrednio? Cytuj Link to post Share on other sites
qwerty1997 27 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Nie potencjometr a multimetr ;-) poczytaj na stronie od Morele, tam będzie wszystko napisane. Ostatnio słyszałem że Morele nie lubi reklamacji... Nie wiem jak to wygląda z gwarancją. Cytuj Link to post Share on other sites
Stawskiszef 1174 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Jeśli chodzi o serwis Corsair,to nie robią żadnych problemów,padł mi kiedyś tx750v2 a sklep w którym go kupiłem przestał istnieć.Po napisaniu do supportu,musiałem dać skan paragonu,no i na własną kieszeń wysyłka do Holandii,ale z powrotem dostałem rm750. Cytuj Link to post Share on other sites
Pirzu 4 Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Dostałem nowke sztuke niesmigana Cytuj Link to post Share on other sites
cesasz 5512 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Fajnie, cieszę się, że problem zażegnany Temat zamykamy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.