Skocz do zawartości

Randomowe resetowanie się komputera


Recommended Posts

Witam. Szukałem odpowiedzi na moje pytanie, lecz nie udało mi się tego osiągnąć. Jako iż jestem zielony nie przychodzi mi wiele rozwiązań zatem przejdę do problemu. Z góry przepraszam za interpunkcję.

Od pewnego czasu (od paru dni) resetuje mi się komputer. Dzieje się tak wtedy zazwyczaj, gdy gram w grę. Jednak gdy przewijałem bardzo szybko posty na facebook'u również mi się zrestartował. Komputer jest troszkę zakurzony, ale nie do takiego stopnia aby takie rzeczy się działy (mam zamiar go niedługo przeczyścić). Sprawdzałem tęperaturę karty i procesora podczas 5 minut grania i zarówno max temperatura gpu i cpu to 55C. Prawdę mówiąc komputer kupiłem niecały rok temu bo jakoś na początku listopada chyba i nie czyściłem go bo nie było takiej potrzeby, ale również nie wymieniałem pasty. Chociaż skoro temperatura w programie hwmonitor jest "normalna" to raczej nie przez to (speedfan pokazywał 128C). Wydaję mi się, że to może być przez to, że komputer chodzi włączony w miarę długo bo od wakacji czasami po 14 godzin. Brałem go również na lana, ale przez kolejne ponad 10 dni działał normalnie więc chyba nie przez to.

Jeżeli już tutaj dotrwałeś to oto specyfikacja:
Procesor: Intel Core i5 4590
Płyta główna: MSI B85-G43
RAM: Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL Unbuffered
Karta Graficzna: MSI GTX 760 gaming
Zasilacz: Cooler Master G550M 550W Modularny 120mm 80+
Obudowa: Zalman Z3 Plus

System: Windows 7

Więcej myślę nie trzeba. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie mam pojęcia jak do tego podejść a nie chcę tego bardziej zepsuć

Link to post
Share on other sites