Skocz do zawartości

Komputer 3-3,5k


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kajtek.,

Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera:Programowanie webowe(RAM, SSD), Gry(Grafika), Filmiki na youtube(Niski priorytet, może się renderować w nocy)
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3500zł
  • Których części potrzebujesz?: plyta głowa,karta graficzna, obudowa, zasilacz, procesor wraz z chlodzeniem, ram
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? Nie znam się na tym, nigdy tego nie robiłem i nawet nie wiem co to realnie daje oprócz podnoszenia cyferek. Jeśli ktoś mnie przekona że naprawdę warto się na tym poznać, to pewnie bym się skusił, ale póki co nie planuję. Po za tym za rok lub dwa będę kupował lepszy komp.
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?:   EIZO FlexScan EV2455 (1900x1200). Będę wymieniał na monitor 4k ale pewnie razem z kupnem nowego kompa.
  • Specjalne wymagania: Piorytet to programowanie webowe. Więc minimum 8GB RAM(chciałbym mieć możliwość rozszerzenia na 16GB za parę miesięcy), SSD mile widziany ale nie konieczny. Też sobie najwyżej dokupię. Gry typu FPS, Wiedźmin3, GTA V.
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Naped, dysk twardy(z sata) oraz peryferia
  • Własna propozycja zestawu: (jakoś super się nie znam, ale poprzeglądałem trochę wątków i powyciągałem kilka rzeczy)

     

    Zalman R1 black USB3.0 (b/z)

    Gigabyte GA-B85M-D3H /intel B85, LGA1150/

    Corsair VS 450W 80+ 120mm

    Intel Core i5-4460 /3.2GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

    ZOTAC GeForce GTX 970 4GB DDR5 256Bit (1216/7010) + Batman

    Kingston 8GB 1600MHz CL9 HyperX Savage

     

    Nie Trzeba tutaj żadnych dodatkowych wiatraków? Na SSD się zupełnie nie znam, więc nie wiem czy coś sensownego się uda dobrać.

    Ta powyższa suma wychodzi 3116zł

Edytowane przez thigrand
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie