Skocz do zawartości

Smartfon do 800zł(gry, aplikacje)


Recommended Posts

Zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu, bo mój stary Galaxy Ace II trochę niedomaga, a ja nie znam się na tym sprzęcie, smartfon który mam to mój pierwszy więc proszę o pomoc :P

 

Przedział cenowy to 400-900 zł, najlepiej system android z racji tego że innych po prostu nie znam

 

Głównie będe go uzywał do aplikacji typu messenger/facebook i gier, chociaż nie nastawiam się na jakieś cuda, ważne żeby się nie zacinał jak mój obecny, dobrze by było jakby obsługiwał też dwie karty sim(jedna internetowa) chociaż nie jest to konieczne, macie jakieś telefony godne polecenia? :)

 

 

Link to post
Share on other sites

Powiedziałbym, że to całkiem udany system. Chodzi płynnie, chociaż niekoniecznie szybciej od Androida.  Problem zazwyczaj jest po stronie developerów aplikacji. Których albo nie ma, albo ich działanie jest co najmniej niepoważne.

Edytowane przez Rica1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Najlepszym wyborem był by g2 który proponował rica, w to lg ja bym sie nie bawił skoro chcesz trochę wiecej kaski przeznaczyć wez coś co będzie dobrze działać, proponowany zenfone to też bardzo dobry sprzęt gł dlatego ze ma 2gb ram a i intel dobrze sie tam sprawuje, jedynie ramki są duże i nie podświetlane są klawisze. możesz też oblukać to http://allegro.pl/htc-desire-820-nowy-nieuzywany-szary-gwar-24-mce-i5460752142.html 820 udała sie htc z tym że masz większy wyświetlacz, ale parametry przyzwoite 2 gb ram i niezły głośnik.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Samsung Galaxy S3 LTE

 

 

Mam go teraz i jest naprawde warty uwagi szybkość kosmiczna wydajność w grach zaskakująco wysoka aparat dobry, super jest pod każdym względem i nie chwale tego telefonu bo go mam ale jest naprawde dobry.Mam go 1,5roku i ani razu mi się nie zacią.

 

 

Tu przykładowa aukcja  http://allegro.pl/samsung-galaxy-s3-4g-lte-nowy-i5373770973.html

 

Niekompetencja. Nowaj