monolith 0 Napisano 25 Października 2010 Udostępnij Napisano 25 Października 2010 Witam Poszukuję drukarki wielofunkcyjnej do biura. Co powinna mieć: drukowanie cz.b, skanowanie (pdf, ftp, e-mial), faks(odbieranie i wysyłanie !!!) Kolejna sprawa to wydajność tonera przy 5% pokryciu to minimum 10000 stron !!! Cena takiego tonera nie powinna przekraczać 600-650zł. A jeszcze jedno sieć LAN, w pełni obsługiwana. W biurze obecnie posiadamy drukarkę Konica Minolta 130F (dobra drukarka, ale zaczyna stwarzać duże problemy ) przydałaby się jakaś podobna tylko z obsługą sieci Cytuj Link to post Share on other sites
Richter 14 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 Jeśli model masz sprawdzony i dobry kup ten sam: http://www.biurotech.net.pl/product_inf ... ducts_id=8 Cytuj Link to post Share on other sites
monolitht 0 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 Jeśli model masz sprawdzony i dobry kup ten sam:w porządku kupiłbym gdyby posiadała ethernet Cytuj Link to post Share on other sites
Richter 14 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 http://allegro.pl/brother-mfc-8370dn-laser-duplex-fax-lan-fv-zabrze-i1280549147.html Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.