Skocz do zawartości

Zaleny Aspire 5820TG


Gość Kotecek

Recommended Posts

Witam.

 

Koleżanka rozlała na swojego laptopa jogurt. Zalana została klawiatura i TouchPad (jakkolwiek się to pisze). W momencie zalania laptop był wyłączony. I co teraz zrobić?? nie znam się na laptopach i nie wiem czy one są wodoszczelne czy to wsiąkło na płytę główną. To się kwalifikuje na serwis czy wystarczy trochę wytrzeć (co zresztą już zrobiła) i poczekać jak wyschnie i odpalić go?? Jutro się dowiem w pobliski serwisie co o tym sądzą. Sprzęt jest na gwarancji ale zapewne nikt nie uzna czegoś takiego i za serwis trzeba będzie płacić.

 

Model laptopa: Acer Aspire 5820TG -434G32MN

Link to post
Share on other sites

No najważniejsze czy można włączyć, czy mogło coś wsiąknąć do środka na elektronikę. Bo jak zalana klawiatura jest to pikuś. Da się na serwis i tyle. Ona niemal płakała przez telefon, taka przerażona jest.

 

Edit: Ja tego rozbierać nie będę. Da się komuś bardziej kompetentnemu (serwis). Najważniejsza kwestia czy włączyć można czy nie. Ona powycierała klawiaturę i twierdzi ze trochę w rogi Touch Pada wsiąkło.

Link to post
Share on other sites

Jak wlało się pod klawiaturę pod płytę to juz pewnie będzie po lapku. Jak oddasz go na serwis to jak znajda pozostałości po płynach to już masz po gwarancji. Wtedy masz dwa wyjścia albo serwis ci wymieni płytę za oplata( dość duża) i będziesz miał ciągle gwarancje na tego lapka. Albo zrezygnujesz z gwarancji i oddasz jakiemuś od naprawy notebooków żeby ci wymienił płytę.

Link to post
Share on other sites

przewodzi prad woda ;p w coli tez masz wode

Wiem, ale jogurt to nie do końca woda (chyba, że jakiś bardzo płynny do picia).

 

serwis ci wymieni płytę za oplata( dość duża)

O ile w ogóle wymieni :D Ciekawe skąd taką wezmą.

 

Zresztą nic się nie stanie, gdy spróbuje go włączyć (jeśli to był gęsty jogurt z owocami na 100% nic się nie stało).

Link to post
Share on other sites

radelgar, wiesz trochę reagujesz z opóźnieniem.