Gohan111 0 Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 Witam wszystkich Przechodzę od razu do sedna sprawy , 27.10.2009r. Kupiłem w sklepie - ram.net , procesor Athlon X2 250 . Niestety po niecałym roku miałem dość poważną awarię komputera - poleciała płyta główna jednocześnie uszkadzając procesor . Wszystkie podzespoły na gwarancji , również procek (3 lata) więc 17.08.2010 odesłałem procka na gwarancję do siedziby firmy ram.net w Gdańsku razem z wszystkimi potrzebnym rzeczami , pudełkiem , wszystkimi akcesoriami , instrukcjami oraz oryginalnym paragonem itd. Po 2 miesiącach 18.10.2010 procesor wrócił z serwisu...... Po otwarciu pudełka i przeczytaniu notki gwarancyjnej....Wiedziałem już że procesora nie naprawiono / nie wymieniono . Sama nota w ogóle została wystawiona przez zupełnie inną firmę ? NTT system - z siedzibą w jakiejś wsi Wesoła chyba pod Warszawą (05-077 Wesoła 4) . Według nich Procesor został uszkodzony mechanicznie - pogięte nóżki i nie podlega wymianie /naprawie.... Przy wysyłce procesor został tak przeze mnie zapakowany (wszystkie plastiki itd + gruba warstwa folii bąbelkowej dokoła kartonu) że NIE MOŻLIWYM JEST aby nóżki uległy jakimkolwiek uszkodzeniu , również przy wyciąganiu go z gniazda na płycie byłem bardzo ostrożny . To nie jest pierwszy mój procesor. Co jeszcze dziwnego - po rozpakowaniu paczki i oglądnięciu samego procesora nóżki są wygięte w różnych kierunkach i różnych miejscach. DOSŁOWNIE JAKBY KTOŚ ZROBIŁ TO SPECJALNIE - I NIE MYŚLAŁ PRZY TYM ZBYTNIO...... Zakładając nawet że w transporcie paczka uległa by jakiemuś zgniotowi to wszystkie nóżki zostały by wygięte w tym samym kierunku i w tym samym miejscu. MOIM ZDANIEM KTOŚ EWIDENTNIE CHCE ZE MNIE ZROBIĆ JELENIA...RAM.NET Uchyla się od odpowiedzialności . Proszę o poradę co mam zrobić ? czy sprawa jest już przegrana i nie ma szans na odzyskanie pieniędzy ??? A może spróbować zgłosić sprawę do biura ochrony konsumenta ??? Ktoś miał podobny przypadek ??? Próbuje już kilka dni , ale do ram.net nie da się dodzwonić (idiotyczna kolejka) jak również olewają mnie przez gadu-gadu oraz e-mail.... POMOCY !!! Cytuj Link to post Share on other sites
Ostrowin 30 Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 No Rzecznik Praw Konsumenta tu chyba nic nie pomoże, trzeba było wysłać kurierem to może by się obyło bez takich nieprzyjemności. Radzę przeczytać wątek na forum o tym sklepie viewtopic.php?f=2&t=16770&st=0&sk=t&sd=a&start=200 Jak widać lepiej omijać z daleka. Cytuj Link to post Share on other sites
Gohan111 0 Napisano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2010 Właśnie w tym rzecz - rok temu gdy kupowałem sprzęt ten sklep miał 100% pozytywnych opinii. Nie działy się takie cuda. Cytuj Link to post Share on other sites
szymon_j14 11 Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 To jest Polska Trochę mieli interesu i już zaczęli kombinować Cytuj Link to post Share on other sites
orbik 1417 Napisano 24 Października 2010 Udostępnij Napisano 24 Października 2010 nastepnym razem jak bedziesz wysylal cos na gwarancje do tej Imitacji sklepu to porob sobie zdjecia, wez swiadka itd zebys mial plecy. a tam odradzam kupowac czegokolwiek, pracuja ludzie z ulicy... Cytuj Link to post Share on other sites
TenCoPisze 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 kupujcie w innych sklepach... Cytuj Link to post Share on other sites
b1tzz 0 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 Taka sama sytuacja była z serwisem Apple w Polsce... wysyłało się iPhone-a np. z niedziałającym ekranem... otrzymywało się zwrot z informacją, że sprzęt został zalany i może zostać naprawiony tylko i wyłącznie odpłatnie. W Polsce jest to bardzo popularne zjawisko i ktoś powinien się tym poważnie zająć, bo bardzo dużo firm w ch**a leci i są bezkarne. Cytuj Link to post Share on other sites
troopers 1 Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Co do Appla to się zgodzę, ostatnio podczas pracy na moim macbooku Pro ewidentnie sypała się grafika, w sensie artefakty, i zwieszka. Po którymś resecie komp nie bootuje, więc myślę padła na dobre, a że miałem wadliwy chipset nvidii to łapałem się na wymianę, łapałem ale oczywiście serwis wystawił diagnozę - nie mogli przeprowadzić testu na błędne działanie grafiki- uszkodzona płyta główna :-;/ i weź tu nie wyjdź z siebie człowieku :-/ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.