EseY 216 Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Cześć, chodzi mi o ten zestaw http://www.morele.net/inventory/info/uQrGmo/?utm_source=youtube.com&utm_medium=link&utm_campaign=IN_YT_TechnologyCorner Jest bez karty graficznej, o co chodzi? Zintegrowany procesor? Tutaj jest film który przedstawia działanie komputera, akurat była prezentowana gra " Minecraft ". Czy przez brak karty graficznej były takie " Lagi " w grze?Procesor zastąpił tą karte i to spowodowało spadek wydajności? Cytuj Link to post Share on other sites
szymekkk 1 Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Dokładnie tak. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechpiwo 4895 Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Zintegrowany procesor nie procesor ma wbudowana kartę graficzna dzisiejszy taki standard który powiedzmy szczerze kiepsko nadaję się do gie u intela natomiast wbudowana karta w procesorach amd świetnie sobie radzi z grami 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Dobra, dzięki. A jeśli by dołożyć kartę graficzną? Wtedy zużycie procesora rozłożyło by się na kartę i procesor w tym wypadku zaskutkowało by wzrostem fps? Minecraft w rekomendowanych wymaganiach wymaga : Procesor 2,6 ghz / 2 rdzenie więc procek powinien sobie poradzić.. Kartę za 500 zł dołożyć i będzie śmigał? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechpiwo 4895 Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 autorze napisz temat o jaki komputer ci chodzi w dziale zestawy komputerowe 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 (edytowane) Jeszcze tak spytam, czy gtx'y wolniej czytają textury przez ich słabsza przepustowość niż readeon'y? I Czy taktowanie pamięci też zalicza się pod przepustowość karty? Czy ma ona jakiś wpływ na fps'y w grach? Czy btw. procesor z 128 bit szyną i 700 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 7000 Mhz ( Taktowanie pamięci ) Nadrobi przepustowość i za skutkuje to tym samym rozwiązaniem co np. 1100 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 5000 mhz ( taktowanie pamięci ) ? Edytowane 18 Maja 2015 przez EseeY Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 18 Maja 2015 Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 128 bit szyną i 700 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 7000 Mhz ( Taktowanie pamięci ) Nadrobi przepustowość i za skutkuje to tym samym rozwiązaniem co np. 1100 mhz ( taktowanie rdzenia ) + 5000 mhz ( taktowanie pamięci ) ? Wszystko zależy od konkretnego modelu karty graficznej. Jeszcze tak spytam, czy gtx'y wolniej czytają textury przez ich słabsza przepustowość niż readeon'y? Bzdura. Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 (edytowane) A zwracać uwagę na przepustowość pamięci? Czy to coś zmienia w grach / internet ? Czy Szyna danych może być mniejsza np. 128 bit a taktowanie rdzenia np. 1300 mhz.. ? Wtedy to się pokrywa np. tak samo jak przy 254 bit i 900 mhz czy ogólnie, do gier potrzeba większej szyny bitowej? Edytowane 18 Maja 2015 przez EseeY Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 18 Maja 2015 Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 Nie trolluj. Napisałem wyraźnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.