palmall 3 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Grzecznościowo sprzedaję dysk który nie podpasował do starego laptopa. Niestety klientka wywaliła paragon i nie ma możliwości zwrotu do sklepu a chce odzyskać kasę za ten dysk. Nowy swieży, nie wyciągany z pudełka jeszcze. Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę o rozsądne propozycje cenowe. http://allegro.pl/show_item.php?item=5287402001 Link to post Share on other sites
D A R I O 10 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 skąd wiesz że nie pasował skoro nie był wyciągany z pudełka? Link to post Share on other sites
palmall 3 Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Nie musiałem wyciągać jak zobaczyłem laptopa i dysk w środku... Link to post Share on other sites
gustine 1003 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Brak paragonu = brak gwarancji ? Link to post Share on other sites
palmall 3 Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Istnieje coś takiego jak gwarancja producenta, nie znasz się to nie komentuj. http://www.goplextor.com/pl/index.php/support/warranty-information Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez palmall Link to post Share on other sites
gustine 1003 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Istnieje coś takiego jak gwarancja producenta, nie znasz się to nie komentuj. http://www.goplextor.com/pl/index.php/support/warranty-information Akurat drogi przyjacielu to było pytanie czysto grzecznościowe nie mające na celu ugodzić w twoją dumę Taki magiczny znak "?" występuje w mojej poprzedniej wypowiedzi ? Link to post Share on other sites
matekow 88 Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Właśnie czytałem wypowiedz forumowicza o problemach z polskim serwisem plextora. Link to post Share on other sites
palmall 3 Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Głupoty pisał. Dokładnie taką samą drogę reklamacji ma dystrybutor, poza tym, jeden przypadek w którym gość nie potrafi obsłużyć zgłoszenia RMA to nie reguła. Każdy jeden serwis tak działa i jojczenie że się dodzwonić nie może to jakiś absurd. Myślisz że sklep weźmie i ci wymieni w razie czego na nową sztukę do ręki? To jesteś w błędzie. Tak samo odeśle najpierw sprzęt do serwisu i też będzie musiał wypełnić formularz RMA. I to serwis decyduje co dalej. Więc nie widzę problemu... Poza tym, nawet wliczając te niedogodności, cena za dysk jest mniejsza od rynkowej, więc nie płakać tylko brać jak ktoś ma ochotę. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez palmall Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Skoro to świeży zakup, to co za problem udać się do sprzedawcy po kopie dowodu zakupu? Link to post Share on other sites
palmall 3 Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Panowie, proszę bez komentarzy. Ogłoszenie jest takie jakie jest, jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na PW lub poprzez allegro. Link to post Share on other sites
snilmerg 2 Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Ale Ty nie sprzedajesz skarpetek bez metki na targu żebyś mówił - towar jest jaki jest. Chodzi o to, że dużo jest tu ludzi którzy zajrzy na benchmarkową giełdę, bo sądzi że tu sami entuzjaści siedzą, a potem się okazuje, że ktoś kit sprzedaje. Jakbyś się nie afiszował tylko grzecznie wytłumaczył to nie byłoby problemu i dysk pewnie już by ktoś zaklepywał. A co do paragonu to rzeczywiście ciekawe bo ostatnio prosiłem o kopie dowodu zakupu na tablet sprzed 13 miesięcy... i odziwo serwis odpisał mi na maila kopią faktury i uśmiechem. więc nie gorączkuj się Link to post Share on other sites
palmall 3 Napisano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie gorączkuje się, temat do zamknięcia Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez palmall Link to post Share on other sites
Recommended Posts