Skocz do zawartości

Monitor do grania za +/- 2 tyś


Recommended Posts

Cześć,

 

Potrzebuje waszej rady co do wyboru monitora. Planuje wydać 5 tysięcy na komputer (buda) + jakieś 2 tysiące na monitor.

 

Jestem zielony w kwestiach monitora, wiem że chciałbym coś 27 calowego jeśli jest sens (a może nawet ciut większy), stary monitor 24 calowy już ma zdecydowanie dość :)

 

Co radzicie w kwestiach parametrów czy skupić się na matrycy ips i 144 hz czy możę uhd, 4k itd.... Jestem jak dziecko we mgle i potrzebuje waszej pomocy w tym temacie ;)

 

Z góry dziękuje za pomoc

Link to post
Share on other sites

To teraz mam dylemat :)

 

 

Wychodzi na to, że muszę wybrać coś 120Hz-144Hz z TN które jest do bani, a IPS które jest fajne, ale ma odświeżanie do bani ;)

 

Gdybyś mógł podesłać jakieś modele do obu z zaproponowanych wyjść to byłbym wdzięczny.

Link to post
Share on other sites

Może kup sobie dwa monitory :D,jeden z TN 120/144Hz,a drugi IPS.Tylko nie wiem czy paru stówek do tych 2 k nie musiałbyś dołożyć.Chyba spoko IPS'em jest ten Eizo FS2434 ,a co do TN to sięgałbym po BenQ xl2411Z,tylko tu musisz zwracać uwagę na firmware.Oczywiście podałem moje typy,jest jeszcze dużo dobrych monitorów szczególnie na IPS.

Link to post
Share on other sites

Bez sensu rozwiązanie, kup jeszcze trzeci jako telewizor....
Do 2000zł nie ma nic lepszego niż EV2455, da się na tym spokojnie grać jeśli nie jesteś FPS'owym onanistą. 

Z TN nic nie polecę, nie leżą te monitory w gronie moich zainteresowań ;)

Link to post
Share on other sites

FPS'owy onanista dobre :) 

 

Lubię FPS'y, ale to powyższego określenia raczej się nie łapie. Do dziś mam jakiś monitor hd 5 letni i grałem bez problemu ;)

 

To mam jeszcze pytanie co polecacie z matrycą IPS 27 cali w tej cenie, ewentualnie co polecacie jeżeli tą cenę musielibyśmy lekko przekroczyć.

Link to post
Share on other sites

Do 2000zł będzie ciężko z 27" musisz celować już w rozdzielczość QHD bo FHD będzie miał za duży piksel.