Skocz do zawartości

Bsody na świeżym win 7 asus eee pc 1005p


Recommended Posts

Itam serdecznie Panow ekspertow. Zwracam sie do was jako ostatnia deska ratunku, poniewaz moja wiedza jest za skromna do tego problemu a fora facebookowe nie wyjasnily sprawy. A wiec od poczatku. Zakululem na aukcji uzywanego netbooka. Byl na linuxie. Rozpakiwalem go, wlaczylem. Dzialac dzialal ze 3 razy jezzcze go odpalilem, ale jako ze jestem studentem i uczestnicze w programue msdnaa i po prostu windows jest mi blizszy, zdecydowalem sie na rei stalke na win 7 x86 gdyz netbook dysponuje 2 gb ramu. Pierwsza instalacja zostala przerwana w trybie konczenie instalacji przez blue screena (za chwile dorzuce linka). Nastepnue ponowny format i udalo sie. Zdazylem zainstalowac sterownik od wifi i pobrac akthalizacje i po restarcie przy wejsciu do pulpitu ten sam bsod. Nastepnie kolejen formaty. Czasem udalo sie zresteowac komp ze dwa razy. Czasem od razu po puerwszym restarcie wywLo blad czy to po zainstalowanych sterach czy to przed. Dysk wymienilsm. To samo. Ram przelozylem z innego lapka. To samo. Do dam ze w trybie awaryjnym dziala bez problemu. Czasem pomaga przywrocenie do ostatniej dzialajacej konfiguracji. Na plycie nie widac spiec. Termopady pod chlodzenie. Wymienione. Eksperci powiedzcie co robic?

Zdjecie blue screena:

http://zapodaj.net/3355d12ca64fe.jpg.html

Edytowane przez grzegorz1270
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników