Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć!

Problem wygląda następująco: 06.03.2015 skończyła swój żywot karta zakupiona u nich. Napisałem maila czy odsyłać do producenta, czy przez ich sklep. Decyzja przyszła dość szybko, a karta tego samego dnia pojechała kurierem. Z listu przewozowego wynika, że odebrano kartę 09.03.2015.

Wysłałem maila do sklepu z zapytaniem, czy istnieje jakaś możliwość śledzenia procesu reklamacji. Od tego czasu brak odzewu z ich strony. Maile wysyłane kilkukrotnie - brak odzewu. Co robić w takiej sytuacji? Telefonu do nich brak, zero kontaktu. Na facebooku też nie odpisują.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...