michalschulz1 210 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Cześć! Problem wygląda następująco: 06.03.2015 skończyła swój żywot karta zakupiona u nich. Napisałem maila czy odsyłać do producenta, czy przez ich sklep. Decyzja przyszła dość szybko, a karta tego samego dnia pojechała kurierem. Z listu przewozowego wynika, że odebrano kartę 09.03.2015. Wysłałem maila do sklepu z zapytaniem, czy istnieje jakaś możliwość śledzenia procesu reklamacji. Od tego czasu brak odzewu z ich strony. Maile wysyłane kilkukrotnie - brak odzewu. Co robić w takiej sytuacji? Telefonu do nich brak, zero kontaktu. Na facebooku też nie odpisują. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12596 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Poczytaj tu -> http://forum.benchmark.pl/topic/117189-salurionsaturion-brak-kontaktu-z-firm%C4%85-w-sprawie-wys%C5%82anego-zasilacza/ Cytuj Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Watpie abyś mógł śledzić proces reklamacji, jezeli pójdzie wszystko ok to od 2 do 4 tygodni poczekasz sobie lub ceka cie batalia jeżeli teraz zaczęli olewać klientów Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.