silence 1162 Napisano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Jak pisałem w innym temacie: Jest w tym sporo prawdy. Sznur musi być maksymalnie wypełniać rurkę oczywiście z minimalnym luzem. Silikonowy kondon zapobiega zapadaniu się rurki podczas jej wyginania, nie ma wpływu na zachowanie rurki wewnątrz kąta. Według mnie to tylko i wyłącznie wina materiału i sposobu gięcia. A u mnie ewidentnie zapada się od wewnętrznej strony zagięcia. Przy zaginaniu sznur 'idzie' w rurce na zewnątrz i wewnątrz robi się kieszeń i się zapada. Sznur musi być szerszy. Możliwe, że akryl inaczej się zachowywał przy gięciu jak i grzaniu. Co do sznura, który zamówiłem. Aukcja wygląda tak: http://allegro.pl/sznur-silikonowy-fi-12mm-i5708367466.html Zwróćcie uwagę na ilość sztuk. 1 osoba kupiła 0. Zastanowiło mnie to wczoraj i zadzwoniłem do tej firmy i bardzo miła Pani poinformowała mnie, że nie doczytałem/doczytaliśmy aukcji. Na niej trzeba kupić 10mb! Napisane jak byk. W celach marketingowych mają taką cenę żeby przyciągała a przy zakupie trzeba wziąć 10szt. Wybłagałem Panią i obiecała mi przysłać metr z jakiegoś odpadu 12mm o ile znajdzie. Miejmy nadzieję, że tak. http://forums.overcl...d.php?t=1097051 Potwierdzenie naszych przypuszczeń. Cytuj Link to post Share on other sites
ernig 2986 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 ja kupiłem kiedyś podobny sznur silikonowy miał mieć 12 mm a miał prawie 13 niestety nie udało się go wetknąć do rurki Cytuj Link to post Share on other sites
Vieworld 2608 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Trza bylo go posmarowac wtedy moze bys go wcisnal jakos Cytuj Link to post Share on other sites
ernig 2986 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 smarowałem nic nie pomagało, nawet trochę zmniejszyłem jego średnicę i tak d...a . Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 oczywiście z minimalnym luzem. Niekoniecznie, a nawet powiedziałbym, że luz nie jest wskazany. Osobiście używam sznura, który ma nieznacznie większą średnicę, niż wewnętrzna średnica rurki, którego przed włożeniem w rurkę naoliwiam i rozciągam. Rozciągnięcie ma na celu zmniejszenie średnicy sznura, do wymiaru mniejszego niż średnica rurki - generalnie, żeby wlazło.Naoliwienie sznura ma na celu ułatwienie wprowadzenia i wyciągnięcia go z rurki po gięciu oraz to, żeby po wprowadzeniu nie tworzył laminatu z rurką czyli: - podczas nagrzewania i gięcia nagrzanej rurki, oba materiały przemieszczają się między sobą (mają się ślizgać i jedem drugiemu nie wadzić), ze względu na ich różne właściwości rozszerzalności cieplnej i różnicę promienia gięcia. Promień okręgu stycznego do ramion kąta prostego (lub innego) - zauważcie, że w giętarkach do rur, nawet w przyrządzie PrimoChill jest kontrola nad tym promieniem. Chodzi o to, że wewnętrzna ścianka rur podczas gięcia ma cały czas podparcie i pomimo możliwości wygięcia rury do dowolnego kąta (w zależności od długości odcinka), to promień okręgu stycznego do ramion kąta się nie zmienia. Zapobiega on też przekroczeniu granicy załamania lub pomarszczenia się rury (zjawisko podobne jak w wężach do LC - można robić łuki, ale jeżeli jest zbyt ciasny, to wąż się załamuje). Jeżeli gniemy rurki takim sposobem: http://i.imgur.com/mCR6o92.jpg to nie mamy nad tym kontroli. Nawet, jeżeli uda nam się zagiąć rurkę beż załamania i pomarszczenia, to nie uzyskamy dwóch takich samych łuków. Ważne - nie może być absolutnie żadnej cieczy wewnątrz rurki, która mogłaby się zagotować, bo może się zrobić bańka i będzie po rurce. Nie przejmujcie się, że facet na filmie PrimoChill'a ostro podgrzewa rurkę i nic się nie dzieje. To, że każdy może mieć rurkę o danej średnicy nie znaczy, że składowe pleksi są takie same tym bardziej, że facet używa rurek z cienką ścianką a Wy, z tego co widzę, macie ścianki znacznie grubsze.. Osobiście zalecam wolne nagrzewanie. Jest wtedy większa kontrola nad temperaturą i mniejsze ryzyko zagotowania się samej pleksi. Możecie puścić sobie opalarkę na II bieg, ale regulujcie odległość rurki od opalarki. Nie zalecam też przegrzanie materiału, który w pewnym momencie może zacząć się zachowywać jak szmata (zacznie spływać) - doprowadzenie pleksi do takiego stanu bardzo zmniejszy naprężenia wewnątrz materiału i nie będzie mógł być on kontrolowany podczas gięcia. Ciekawostka - czy ktoś zwrócił uwagę, że na filmie są używane węże, a nie sznury? http://i.imgur.com/Aie4AIS.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
silence 1162 Napisano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Niekoniecznie, a nawet powiedziałbym, że luz nie jest wskazany. Przy ciasnych wygięciach i ciasnych sznurach wyciągnięcie sznura jest bardzo ciężkie. Piszesz o oliwie czy innym smarowidle co oczywiście pomoże ale wiem ile się nasapałem przy wyciągnięciu sznura jak giąłem pierwszy raz a miałem ze 2-3 łuki a każdy w inną stronę. ja kupiłem kiedyś podobny sznur silikonowy miał mieć 12 mm a miał prawie 13 niestety nie udało się go wetknąć do rurki Próbuję czegokolwiek. Zobaczymy jak dostanę ten 12mm. Jak nie wejdzie to będzie trzeba wydać kasę na firmowego 11,7mm czy coś ala to. Ważne - nie może być absolutnie żadnej cieczy wewnątrz rurki, która mogłaby się zagotować, bo może się zrobić bańka i będzie po rurce.Oj, ile razy mi woda gotowała w środku. Moczyłem lekko sznur żeby lepiej wchodził do środka a dokładnie przechodził przez już wygięte łuki. Ciekawostka - czy ktoś zwrócił uwagę, że na filmie są używane węże, a nie sznury?Zacne spostrzeżenie. Ten filmik jest wg mnie pokazowym szajsem! Zwykła reklama produktu i nic więcej. Koleś coś tam opowiada z czego większość ludzi zdaje sobie sprawę przez rozpoczęciem zabawy z gięciem. Osobiście zalecam wolne nagrzewanie.Dokładnie tak. Nawet jak nie dogrzeję to mogę ponowić a jak za bardzo przysmażę to jest po ptokach. =============================================================== Tak myślę ciągle o tych rurkach. Patrzę na tą moją obudowę i trochę późno doszedłem do wniosku, że przy takim rozkładzie elementów jak i po dołożeniu bloku na ram i kolejnej chłodnicy na front nie ma fizycznej możliwości, żeby poprowadzić rurki! Postanowiłem dziś rozebrać budę i wywalić zatoki 5.25. No i tak się stało. Siedziałem i myślałem od niemal samego rana. Jak poprowadzić układ? Głowa już mi paruje i nie mogę sobie z tym poradzić. Żółte taśmy na froncie pokazują dokąd będzie sięgać chłodnica. (phobya g-chnger 280) Nie upieram się przy niej. Może być inna. Bardzo proszę o pomoc w ułożenie przynajmniej teoretycznym rurek. Nie sugerujcie się proszę stojącą pompą na piwnicy. Rez udało się tak szczęśliwie zamontować bez większych kombinacji ale też można go inaczej ustawić ale próbowałem wielu rozwiązań i to wydaje się najlepsze. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/IMAG4198_zpszzchnhwa.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/IMAG4197_zpsr39udzlh.jpg Edytowane 31 Października 2015 przez silence Cytuj Link to post Share on other sites
CheshirePirat 9 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Takie coś wymyśliłem http://i.imgur.com/lNRqH5e.jpg Trochę gięcia będziesz miał jeszcze takie coś mi przyszło do głowy http://i.imgur.com/1kz6TAB.jpg Edytowane 31 Października 2015 przez CheshirePirat 2 Cytuj Link to post Share on other sites
elder 1291 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Opcja z ostatniej fotki wygląda najlepiej. Tylko pompa ustawiona musi być inaczej (obrócona) aby z reza do środka topu płyn był podany i z out na boku pompy wychodził do GPU. Edytowane 31 Października 2015 przez elder Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Mógłbym coś narysować, ale musiałbym mieć fotkę z zamontowanymi wszystkimi elementami już na właściwym miejscu, nawet RAM'y z blokiem będą pomocne. Mając pełny obraz, łatwiej będzie wyobrazić i rozrysować sobie układ rurek, ocenić, czy lepiej iść w skos, czy może w linie równoległe i prostopadłe, znaleźć aranżację dla jak najmniejszej liczby gięć, itp. Reszta chłopaków może wtedy też wpadnie na coś nowego. Cytuj Link to post Share on other sites
NuMeRoUnO 1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Też myślałem nad rurkami bo wyginanie się węzy nie tak jak byśmy tego chcieli mnie wkurza ale jak zobaczyłem ile to pracy i problemów to mnie zniechęca. Musiał bym chyba postawić drugiego kompa do pracy a drugiego do grzebania ;P. Mam nadzieje że się uda powyginać jak na filmie i wszystko będzie tak jak tego oczekujesz. Powodzenia! Cytuj Link to post Share on other sites
silence 1162 Napisano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Dziękuję wszystkim za odpowiedź.Zapomniałem tego napisać wczoraj ale chłodnica musi być skierowana portami do tyłu obudowy. Wszystko ze względu na to, że jest wystawiona ponad top i cała kombinacja z przycinaniem topu poszło by w odstawkę. Jest możliwość włożenia chłodnicy do środka (mam drugi top przecież od Phanteksa i można przywrócić obudowie oryginalny kształt) i wtedy porty mamy od strony frontu. Przy takim ułożeniu wentylatory muszą wylądować nad nią czyli w pozycji pull. Jednak takie ułożenie znowu stwarza problem z budową covera na front panelu dla Lamptrona jak i portów USB, reset i przycisku od zmiany kolorów podświetlenia. Chcę to zabudować żeby ukryć kable i żebym miał się do czegoś złapać lamptronem.http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/IMAG4201_zpsl1cvsqts.jpg Zamieszczam zdjęcie całości z chłodnicą w środku. Może ktoś wpadnie na dobry pomysł. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/IMAG4202_zpsmjvrokjy.jpg CheshirePiratDzięki za pomysły i tak jak pisze Elder druga opcja jest zdecydowanie możliwa. Wracaj jednak kwestia ułożenia chłodnicy jak i samo gięcie tak skomplikowanych odcinków. SkeeperPewnie ale nie wyrobię z wszystkim na raz finansowo. Blok na ram tak czy inaczej kupię jak i chłodnicę. Trochę za dużo bloków jak na jedną nawet sporą 360tkę.Chłodnica jest raczej ważniejsza przy symulacjach. Blok na ram będzie od Alphacoola i możemy to prędzej ustawić nawet wirtualnie niż ponadwymiarową chłodnicę 280, która nie wiem jak siądzie na froncie.NuMeRoUnOEh, jest kombinacji jak widzisz a to dopiero początek.Kto nie giął rurek ten nie wie co to znaczy i ile jest z tym problemów.Sam coś wymyśliłem i co o tym myślicie? Będzie możliwe poprowadzenie takich odcinków? http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/IMAG4200_zpsrafssscm2hm_zpsnpiyctn2.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
NuMeRoUnO 1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Plan wygląda zacnie pytanie jak wyjdzie w praktyce z zagięciami przy pompie i z chipsetu na karte grafiki. Kolego po co są te klocki lego ? Cytuj Link to post Share on other sites
CheshirePirat 9 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Podtrzymują kartę Cytuj Link to post Share on other sites
NuMeRoUnO 1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Ale karty nie wymagają tego bajeru podtrzymują się same Hmm bardziej chyba bajer kolorystyczny ? Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Które karty ? Każda kartą opada w mniejszym lub większym stopniu, efekt ten ogranicza backplate ale fizyki nie oszukasz. Także często stosuje się różnego rodzaju wsporniki 1 Cytuj Link to post Share on other sites
NuMeRoUnO 1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Chcesz mi powiedzieć ze karty opadają i z tego tytułu jest jakieś zagrożenie co do ich działania. Ja faktycznie mam Backplate i nic się nie dzieję. Ale karty bez backplate też działają i mają się dobrze. Cytuj Link to post Share on other sites
solaris557 252 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Moja MSI GTX 970 opada niemiłosiernie i większość kart opada co za tym idzie nadwyrężamy w jakiś sposób slot PCI-E oraz odkształca się samo PCB Edytowane 1 Listopada 2015 przez solaris557 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Na wyginanie się kary wpływ ma od groma czynnik pomijając samą grawitację. Nawet montaż płyty głównej może mieć wpływ na to Cytuj Link to post Share on other sites
NuMeRoUnO 1 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 Hmm nom co racja to racja karty co raz dłuższe i cięższe i grawitacja robi swoje. Cytuj Link to post Share on other sites
Vieworld 2608 Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 w drugą stronę, karty właśnie robią co raz krótsze i lżejsze... tak przynajmniej wygląda Radeon Fury i tak ma też wyglądać Nvidia Pascal... ale czas pokaże za 1-2 lata jak to będzie szło dalej - a do tego czasu trzeba robić jakieś podpórki czy układać klocki lego Cytuj Link to post Share on other sites
silence 1162 Napisano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Kolego po co są te klocki lego ? Chyba nie sądziłeś, że dla poklasku?! Karta jest bardzo ciężka zwłaszcza, że ma na sobie blok i dwa sporej wielkości radiatory na vram i vddc. Przeleć kilka stron wcześniej to sam zobaczysz. Edytowane 1 Listopada 2015 przez silence 1 Cytuj Link to post Share on other sites
NuMeRoUnO 1 Napisano 2 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2015 Nieee no coś ty, też tak przypuszczałem zdziwiłem się tylko bo u mnie taki efekt nie występuje może dla tego ze mam backplate. Generalnie to fajnie wygląda i pasuje kolorystycznie masz trochę minecrafta w kompie Cytuj Link to post Share on other sites
silence 1162 Napisano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 Rurki runda druga. Wczoraj dostałem paczkę ze sznurem. Nie chciałem zamawiać nowych rurek bo nie wiedziałem jak sznur będzie siedział w nich i jak będzie wyglądało gięcie. Tak to wygląda rozmiarowo; http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4203_zpspnhs31fm.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4204_zps9eyowncv.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4205_zpsnnovwdls.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4206_zpsixsngiqq.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4207_zpsmdk7ngt5.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4208_zpsg7xw7ani.jpg Różnicę widać gołym okiem. Oczywiście nie wytrzymałem i z ochłapów, które mi zostały chciałem coś wygiąć. Tylko żeby sprawdzić. Nie muszę chyba wyjaśniać, który łuk jest wygięty z jakim sznurem. Przepaść! Ten 1mm robi różnicę. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4210_zpsyypgrznu.jpg Później poszedłem na żywioł i wygiąłem takie coś dla sprawdzenia jak się zachowa rurka. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4212_zps9wdwr5pz.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4213_zps0uf0qfkk.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4214_zps2gi429aj.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4218_zpsxn8i1zcv.jpg Bez oparcia wewnątrz. Później rurka pękła ale to mnie nie dziwi przy takim kącie. Przy próbie ponownej aplikacji sznura przez już wygięte 90stopni bez smarowidła się nie obejdzie. Z olejem/oliwą gięcie w ogóle wygląda inaczej. Sznur nie ma przyczepności z rurką wewnątrz co eliminuje jakiekolwiek napięcia przy gięciu. Jest to wg mnie Bardzo ważne. Dostałem jeszcze jedną paczkę. 2l Pastel RED. Aurora umarła śmiercią naturalną o czym już pisałem w niejednym temacie/worku. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4209_zpsciam7lnm.jpg ==================================================================================== Działamy dalej. Doszła kolejna część a dokładnie chłodnica Hardware Labs Black Ice GTX 240 http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4221_zpsqraddsll.jpg Po zamontowaniu jej coś się przejaśniło w ułożeniu rurek. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4236_zpsqvappptv.jpg du*a pompy ląduje pod piwnicą, do niej wejście na prostym kawałku rurki z chłodnicy. Rez będzie trzeba trochę zdystansować od tacki żeby poprowadzić prosty odcinek zagięty tylko raz pod kątem 90st. Z pompy do bloku GPU będzie gorzej. Nie ma szans ustawić tak pompy żeby wyszły dwa proste gięcia. Będzie kombinacja. Z bloku płyty gł. do chłodnicy na topie powinno mi się udać wygiąć kawałek taki jak miałem w wężach ale bez kątówek. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Wyjście z chłodnicy na topie i lecimy na blok CPU i następnie na... no właśnie. Chyba na razie odpuszczę blok ram($$ ) i powędrujemy do reza. Tak to wstępnie wygląda. Jeżeli ma ktoś inny pomysł to proszę śmiało. Nawet bardzo radykalne zmiany są mile widziane. P.s. Dostałem też wczoraj paczkę z rurkami ale otrzymałem 2mb zamiast 5. Pomylili się przy pakowaniu z moim pierwszym zamówieniem. 5mb bo nauczony doświadczeniem... 6 Cytuj Link to post Share on other sites
Vieworld 2608 Napisano 5 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 (edytowane) Tylko 5mb? chcesz potem znowu zamawiać następne 5 po zakupie bloku na ram? Trzeba było zamówić całą szpulę ps: mogłeś z czystej ciekawości wziąć przy okazji 80cm akrylową rurkę aby mieć porównanie, ale z odpowiednim sznurem powinno już pójść gładko Edytowane 5 Listopada 2015 przez Vieworld 1 Cytuj Link to post Share on other sites
silence 1162 Napisano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 (edytowane) @Adrian Nawet mi nie mów bo te rurki już mnie majątek wyszyły. Tak to jest jak się nie ma odpowiednich narzędzi. Teraz się już zaopatrzyłem w odpowiedni osprzęt do zabawy z rurkami. Mój mega blat z MDF'u otrzymał dostawkę i dwa zaciski home-made. Zaciski - profil stalowy, wycięta jedna ścianka ze szwem, przewiercony z jednej strony, na to dospawana nakrętka 10'tka. Do śruby przyspawany kawałek pręta. I ściski są. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/IMAG4256_zpsvowohlkj.jpg A to moje miejsce docinania. Małe imadło, jakaś podkładka świąteczna robiąca za osłonę i "regulację" docisku. Plus brzeszczot. Dodam, że nowy brzeszczot. Tym co ciąłem pierwszy raz to nie miał prawie zębów. : / http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4247_zpsqobeesku.jpg Zabrałem się za odcinek GPU-MoBo. Najpierw zwymiarowałem odcinek, po którym rurka miała schodzić do bloku GPU wedle wskazań Bohuniastego. Dostałem w łapy profesjonalną zabawkę jaką jest BOSCH GLL-280P. Bez niego dokładne zwymiarowanie byłoby bardzo trudne. Statyw od aparatu. http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4245_zpsclcbp0j8.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4244_zpstvh70iff.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4246_zpslywtidll.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4249_zps5mfpsrxf.jpg No i mamy 92mm do zewnętrznej strony drugiego zagięcia. Uciąłem około 30cm rurki. Spory zapas. Gotowy odcinek powinien mieć około ~~22cm. Wąż do środka (posmarowany olejem!) i gniemy. Pierwsze gięcie bez problemów. Powolne ogrzewanie odcinka około 5-7cm. Nie ma się co rozpisywać. No to grzejmy drugie miejsce ... Wygięte...i już. Pierwsza przymiarka i niby by było. Skracam najpierw odcinek, który wchodzi do bloku MoBo. Następnie po 1-2mm docinam drugi koniec. Po kilku docinkach, fazowaniach... SIEDZI !!! http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4251_zps8fnubxyt.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4252_zpsxalglaur.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4253_zpss8comrbc.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4254_zps66thfxpn.jpg http://i722.photobucket.com/albums/ww221/drumbre/Mobile%20Uploads/IMAG4255_zpsuulanp9b.jpg Zamontowanie gotowego odcinka w złączce z oringiem wewnątrz wymaga dużej cierpliwości, dobrego fazowania zewnętrznego rantu rurki jak i pomoczenia wewnętrznego oringa jak i końcówki rurki. Po takich czynnościach rurka powinna z oporem ale wskoczyć na swoje miejsce. Wyczyszczenie rurki z oleju też wymaga kilku chwil z detergentem i gorącą wodą. Dzisiejszy dzień należy do mnie! http://weknowyourdreams.com/images/happy/happy-03.jpg Edytowane 5 Listopada 2015 przez silence 5 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.