pawlik123 0 Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 witam,pracuję w małej szkole na terenach wiejskich, jedyna technologia jaka tu działa w miare dobrze to cdma. Do niedawna korzystaliśmy z oferty freedom pro (działało nieźle ok 3mb/s), zaproponowano nam przejście na biznes everywhere z racji wyższych limitów. Zapewniono nas, że jakość połączenia będzie taka sama. Podpisaliśmy aneks i kurierem przyszła karta sim. stara karta została zdeaktywowana, wsadziliśmy nową i niestety od zeszłego poniedziałku internet nie działa. Dzwoniłem do konsultantów i wszyscy twierdzą, że to okres zmiany oferty i profil cdma się nie przetworzył i wysyłali problem do odpowiedniego działu. Wszyscy zapewniali, że zacznie działać w przeciągu maksymalnie 24h Dzwoniłem także do działu ekspertów, mówią to samo. Mija już drugi dzień i dalej internet nie działa. Nasz obecny ruter to mv610. Pali się tylko dioda power. Próbowałem resetować ruter, wyjmowałem i wkładałem kartę i nic nie pomaga. Proszę o pomoc.pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Ganster 113 Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 Potwierdzili, że u nich działa? Cytuj Link to post Share on other sites
pawlik123 0 Napisano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Potwierdzili, że u nich działa? cały czas twierdzą, że profil cdma jeszcze się nie przetworzył i że max 24 h i będzie działać, a już od pierwszego zgłoszenia mija 48h Cytuj Link to post Share on other sites
Ganster 113 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Czyli pewien poczekać trzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.