Skocz do zawartości

Recommended Posts

witam,
pracuję w małej szkole na terenach wiejskich, jedyna technologia jaka tu działa w miare dobrze to cdma. Do niedawna korzystaliśmy z oferty freedom pro (działało nieźle ok 3mb/s), zaproponowano nam przejście na biznes everywhere z racji wyższych limitów. Zapewniono nas, że jakość połączenia będzie taka sama. Podpisaliśmy aneks i kurierem przyszła karta sim. stara karta została zdeaktywowana, wsadziliśmy nową i niestety od zeszłego poniedziałku internet nie działa. Dzwoniłem do konsultantów i wszyscy twierdzą, że to okres zmiany oferty i profil cdma się nie przetworzył i wysyłali problem do odpowiedniego działu. Wszyscy zapewniali, że zacznie działać w przeciągu maksymalnie 24h Dzwoniłem także do działu ekspertów, mówią to samo. Mija już drugi dzień i dalej internet nie działa. Nasz obecny ruter to mv610. Pali się tylko dioda power. Próbowałem resetować ruter, wyjmowałem i wkładałem kartę i nic nie pomaga. Proszę o pomoc.
pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...