Skocz do zawartości

Słuchawki Trust GXT 26 5.1 Surround


Recommended Posts

Witam!

Znalazłem w sklepie w korzystnej cenie słuchawki Trust GXT 26 5.1 Surround. Osobiście nie znam się na tym, a opinii w internecie na ich temat nie jest dużo (ale jak są to pozytywne). Czy kupując je nie będę żałował wydanych pieniędzy? Miał ktoś kontakt z tym modelem/firmą? Dodam jeszcze, że głownie potrzebne są mi do gier o tematyce FPS (i słuchania muzyki, ale to jak każde :)).

 

Link do modelu - http://www.ceneo.pl/13555539

Edytowane przez James0n
Link to post
Share on other sites

Nie zgodze sie z powyzszym, od zakupu plantronicsow 5.1 slucham muzyki wylacznie w trybie wlasnie 5.1. Wyraznie muzyka dostaje przestrzeni. To kwestia gustu zapewne ale nie mozna powiedziec, ze sie nie nadaja. No chyba ze kupilem ow wyjatek

Edytowane przez nacho66
Link to post
Share on other sites

5.1 nie nadaje się do muzyki i nadawać nie będzie ,a że ludzie, którzy nie słuchali odpowiedniego stereo są zadowoleni ,to inna bajka.

Wyraznie muzyka dostaje przestrzeni

ja bym to nazwał mierną imitacją przestrzenności  :) ,bo ogólnie takie systemy w słuchawkach zaburzają stereofonię.

Link to post
Share on other sites

A jak same słuchawki by działały w FPSach(np. CS GO)? Miał ktoś taki model lub jest obeznany w tej kwestii? Co do muzyki to nie jestem jakimś wybitnym koneserem, więc jakość nie musi być idealna, a w grach lokalizacja dźwięków bardzo by mi pomogła.

Edytowane przez James0n
Link to post
Share on other sites
5.1 nie nadaje się do muzyki i nadawać nie będzie ,a że ludzie, którzy nie słuchali odpowiedniego stereo są zadowoleni ,to inna bajka.

ja bym to nazwał mierną imitacją przestrzenności :) ,bo ogólnie takie systemy w słuchawkach zaburzają stereofonię.

 

'Odpowiedniego stereo'. Może wyjaśnisz co to znaczy bo jednak trochę słuchawek w życiu się miało i nijak tego sformułowania nie rozumiem

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites