Downator 255 Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Jakiś czas temu drastycznie spadła wydajność mojej sieci. Dawniej podczas grania ping wynosił 50-70 a teraz to 100-120. Szybkość mojego internetu to 70 mb/s. Kiedy pobieram grę na steamie (15 GB) to ściąga się z prędkością 300 kb/s. To samo na Origin. Nie mam ustawionych limitów, a podczas pobierania wyłączam wszystkie programy działające w tle. Menedżer zadań pokazuje że używam 5% przepustowności łącza. Możecie mi pomóc? Zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu problemu. Edytowane 15 Lutego 2015 przez Downator Cytuj Link to post Share on other sites
kosmita 545 Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 Internet masz po kablu czy wifi? Cytuj Link to post Share on other sites
Downator 255 Napisano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 Wifi. Cytuj Link to post Share on other sites
kosmita 545 Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 Masz możliwość podpięcia na 10 min po kablu? Wifi jest dobre jak nie masz innej możliwości kabel to kabel. Kupisz jakieś urządzenie które w jakiś sposób wpływa na fale radiowe i już masz spadek na na wifi. Cytuj Link to post Share on other sites
Downator 255 Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 Masz możliwość podpięcia na 10 min po kablu? Wifi jest dobre jak nie masz innej możliwości kabel to kabel. Kupisz jakieś urządzenie które w jakiś sposób wpływa na fale radiowe i już masz spadek na na wifi. Niczego nie kupowałem. Przez kabel nie podłącze. Coraz bardziej mnie to denerwuje, nie moge pobierać i wywalają mnie z serwerów za ping. Nikt nigdy nie miał takiego problemu? Cytuj Link to post Share on other sites
pulkownik 192 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 Po pierwsze to przepustowość łącza to jedno a ping-i to drugie. Nie mają one ze sobą wiele wspólnego - na przykład internet satelitarny jest szybki, ale ma duże opóźnienia ze względu na odległość jaką musi pokonać sygnał. Sprawdź czy w Twoje okolicy nie pojawił się inny access point i nadajecie na tych samych kanałach - mże to powodować błędy i opóźnienia. Rozumiem, że 70Mb/s to prędkość jaką masz na umowie. Sprawdź realną prekość Twojego neta - http://speedtest.net Cytuj Link to post Share on other sites
Downator 255 Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 Wiem że to umowna prędkość, ale wcześniej pobierało się 5 mb/s a teraz 300 kb/s. Cytuj Link to post Share on other sites
pulkownik 192 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 Wiem że to umowna prędkość, ale wcześniej pobierało się 5 mb/s a teraz 300 kb/s. Skontaktuj się z dostawcą i zapytaj, może modernizują łącza albo centralki. Cytuj Link to post Share on other sites
Stahu Jones 1 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 Kazde urzadzenie wydzielajace fale elektromagnetyczne zakloca twoja siec. Dodatkowo mozesz miec zawalone kanaly na wifi. Mozesz sprawdzic sile sygnalu na roznych czestotliwosciach np. INSSIDERem i zmienic kanal w routerze na ten, ktory jest mniej zawalony Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.