Skocz do zawartości

Zestaw komputerowy do 3500 zł


Recommended Posts

Witam

 

Jestem całkowicei zielony w temacie, a potrzebny mi zestaw komputerowy w podanej cenie, chciałbym aby był na platformie intel i w miarę jak najlepszy w podanej kwocie.. będe bardzo wdzięczny za propozycje...

 

Zastosowanie komputera : Do zwykłego użytkowania: Internet/ filmy / gry

Maksymalna kwota : 3500 zł

Których części potrzebuję : obudowa + podzespoły

Czy będę podkręcać sprzęt? : nie wykluczone

Rozdzielczość mojego monitora i model: - 

Specjalne wymagania : -

 

Link to post
Share on other sites

Zestaw z możliwością podkręcania procesora

 

Intel Core i5-4690K /3.5GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

MSI Z97-G43 /intel Z97, LGA 1150/

Team Group Vulcan 8GB (2x4GB) 2400MHz CL11 blue

SilentiumPC Grandis XE1236

Gigabyte Radeon R9 280X OC 3GB DDR5 384bit (1100/6000) 

Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda

Zalman R1 USB3.0 (b/z)
Cooler Master G550M 550W 80+ Bronze 120mm modular

Razem 3564zł + kod na darmowe złożenie i wysyłkę do wpisania w komentarzu do zamówienia: X98TY2AZ + dostawa

Zestaw z możliwością podkręcania, wyposażony w procesor z odblokowanym mnożnikiem i5 4690K, płytę główną wystarczającą do OC CPU, 8GB wysoko taktowanej pamięci z niskimi radiatorami, wydajne chłodzenie na procesor w postaci Grandisa,  kartę graficzną Radeon 280x z wydajnym układem chłodzenia od Gigabyte, 1TB dysk na system i gry, częściowo wyciszoną obudowę z trzema wentylatorami 120mm i dwustopniową regulacje prędkości dwóch wentylatorów filtrami przeciw kurzowymi usb 3.0 oraz cichy i częściowo modularny zasilacz 550w z zapasem mocy.

 

Zestaw bez możliwości OC procesora, ale za to z dużo wydajniejszą kartą graficzną

 

Intel Core i5-4460 /3.2GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/ 

Gigabyte GA-B85-HD3 /intel B85, LGA1150/

Geil 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 EVO Leggera

Palit GeForce GTX 970 JetStream 4GB DDR5 256Bit (1304/7000)

Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda

Zalman R1 USB3.0 (b/z)