darekk87 3 Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Witam Od kilku dni mam problem z telefonem w Samsungu S4 mini. Problemem jest brak internetu zarówno z WiFi jak i normalnej transmisji danych. Z tego co zauważyłem to bardzo rzadko zapala się pomarańczowa strzałka. Miał ktoś może podobny problem? Jak go rozwiązać? Noszę się z zamiarem przywrócenia ustawień fabrycznych jednak to ostateczność. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Bartek5035 196 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 tak zrób Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17820 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Na początek może zwykły restart telefonu, jeśli jeszcze nie robiłeś. Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 restart tzn? Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17820 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 wyłączyć/włączyć Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 rzeczywiście wyłącznie telefonu pomogło, ale tylko częściowo tzn mam internet przez wifi, ale dalej nie mam dostępu przez zwykły transfer danych/sieć komórkową. A może to wina sieci Play? Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 https://konfiguracja.play.pl/hsconfig/public/service.do;jsessionid=3EA88B5B6AC33F57601EA9119D19C7B2.web021 Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 pod podanym linkiem można skonfigurować tylko e-mail i mms. Skonfigurowałem mms i nic to nie pomogło... co zrobić dalej? Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 (edytowane) wejdź w ustawienia telefonu, znajdź konfigurację APN i wpisz: Transmisja danych - Internet (APN Internet) punkt dostępu (apn): internet numer dostępowy: *99# nazwa użytkownika: brak hasło: brak dns: dynamiczny Edytowane 7 Lutego 2015 przez Rica1 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Aż dziw, że nikt nie zapytał o podstawową rzecz skoro to sieć Play. W ustawieniach telefonu "roaming danych" włączony? Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Roaming włączony na "wszystkie sieci"... nie mam czegoś takiego jak numer dostępowy: *99# Cytuj Link to post Share on other sites
Rica1 367 Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 (edytowane) Spróbuj ustawić tak: 1. PlayInternetNAZWA: internetAPN: internetPROXY: zostawiamy pustePORT: zostawiamy pusteNAZWA UŻYTKOWNIKA: zostawiamy pusteHASŁO: zostawiamy pusteSERWER: zostawiamy pusteMMSC: zostawiamy pustePROXY MMS: zostawiamy pustePORT MMS: zostawiamy pusteMMC: 260MNC: 06TYP UWIERZETYLNIANIA: zostawiamy pusteTYP APN: default Edytowane 7 Lutego 2015 przez Rica1 Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 dokładnie tak mam ustawione wniosę coś nowego do tematu/problemu. Podmieniłem karty sim w telefonie swoim i brata. Efekt był taki, że po włożeniu karty brata do swojego telefonu transmisja danych zaczęła działać. Natomiast do telefonu brata włożyłem swoją kartę sim i transmisja danych nie działała. Pomyślałem, że wina leży w karcie sim. Dzisiaj byłem w salonie Play, poprosiłem o nową kartę z zachowaniem dotychczasowego numeru. Wkładam, włączam telefon, odpalam internet przez transmisję danych i nie działa. O co chodzi bo ręce mi opadają.... Macie jakieś pomysły? Cytuj Link to post Share on other sites
huckinCharlie 823 Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Może masz u operatora wyłączony internet. Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 jak to sprawdzić? wyłącznie w salonie? Cytuj Link to post Share on other sites
huckinCharlie 823 Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Na infolinii Cytuj Link to post Share on other sites
darekk87 3 Napisano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 internet jest włączony Cytuj Link to post Share on other sites
blaven 304 Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Sprawdź, czy licznik danych nie odcina Ci dostępu. Posiadasz pakiet lub wystarczającą ilość środków na koncie? Jeżeli tak, problem leży po stronie operatora. zgłoś sprawę na infolinii. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.