damianos11 0 Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 (edytowane) Witam, Mój sprzęt: Dysk: Crucial SSD M500 120GB SATA3 (CT120M500SSD1) Zasilacz:Thermaltake Smart SE Modular 630W Karta graficzna:Gigabyte GeForce GTX770 OC 2GB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP PCI-Express Pamięć:Crucial DDR3 8GB 1600MHz Ballistix Sport XT CL9 Płyta główna:Asrock H87M Intel H87 LGA1150 BOX Procesor:Intel Core i5-4570 LGA1150 BOX Karta dźwiękowa:AIM SC808 Korzystam od dłuższego czasu z programu do komunikacji głosowej Raidcall, parę dni temu nagle dźwięk przestał działać. Teraz zawsze jak włączę Raidcall'a to cały dźwięk na komputerze się wiesza i muszę wejść w program od karty dźwiękowej (Xear Audio Center) i wyłączyć/włączyć przez niego słuchawki. Dzieje się tak tylko w Raidcallu, inne komunikatory głosowe lub inne aplikacje działają bez zarzutów. Za każdym razem gdy dźwięk się wiesza w Dzieniku Zdarzeń od Windowsa pojawia się wpis z błędem: "Nazwa aplikacji powodującej błąd: AUDIODG.EXE, wersja: 6.3.9600.17415, sygnatura czasowa: 0x54503ea8 Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll, wersja: 6.3.9600.17278, sygnatura czasowa: 0x53eebd22 Kod wyjątku: 0xc0000374 Przesunięcie błędu: 0x00000000000f0d6c Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x488 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d03f03772b54f6 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Windows\system32\AUDIODG.EXE Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll Identyfikator raportu: c54e7418-aaf6-11e4-82a1-bc5ff4e40780 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: " Próbowałem przeinstalować zarówno program jak i sterowniki do karty dźwiękowej. Wyłączyłem też zintegrowaną kartę dźwiękową w BIOSie. Przeskanowałęm też komputer w poszukiwaniu wirusów(Malwarebytes i Avira) i sprawdziłem rejestr za pomocą Glary Utilities. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną tego problemu? Edytowane 2 Lutego 2015 przez damianos11 Cytuj Link to post Share on other sites
bożo_wporzo 140 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Czy aktualizowałeś ostatnio program Raidcall? Cytuj Link to post Share on other sites
damianos11 0 Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 (edytowane) Nie, nie było ostatnio żadnych aktualizacji.Jak przeinstalowywałem program, już po pierwszym wystąpieniu tego problemu, to pobrałem najnowszą wersję. Edytowane 4 Lutego 2015 przez damianos11 Cytuj Link to post Share on other sites
bożo_wporzo 140 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Jeśli możesz to zainstaluj wcześniejszą wersję, z którą nie miałeś problemów (nowe czasami mają niedopracowania). Cytuj Link to post Share on other sites
damianos11 0 Napisano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 Najnowsza wersja jest z sierpnia 2014 Nie miałem z nią żadnych problemów, stało się to z dnia na dzień bez żadnych zmian w systemie. Cytuj Link to post Share on other sites
bart_grono 3 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Windows?Sterowniki ze stycznia... coś jest o słuchawkach przy "wstawaniu" sprzętu.http://www.aimpro21.com/support_download_soundcard.asp Cytuj Link to post Share on other sites
damianos11 0 Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Przeinstalowałem jeszcze raz te najnowsze sterowniki ale niestety nie pomogło. Sprawdziłem też czy nie poluzował się żaden kabel od karty dźwiękowej ale tutaj też wszystko jest w porządku. Cytuj Link to post Share on other sites
bożo_wporzo 140 Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 Czy w innym komunikatorze też masz ten problem? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.