Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam , 
poszukuje smarfona do  800 zł 

System operacyjny: przyzwyczaiłem się do Androida i raczej wolałbym ten sytem,
Bateria: Oczywiście jak najlepsza możliwa 

Procesor i układ graficzny: Szczerze nie znam się na tym dlatego piszę tutaj o poradę w doborze smartfona do swoich potrzeb.

RAM: powyżej 512 ale zdaje się na wasze opinie

Ekran: mój obecny telefon ma 4,3 cale wyświetlacz i jest wystarczający może być 4,7 "  tak żeby mieścił mi się do kieszeni w spodniach 
Aparat: Oczywiście z lampą błyskową , minimum 5 MPix , fajnie gdyby miał 8 Mpix

Zakup: telefon nowy, ze sklepu z elektroniką , może przez internet , ale nie z allegro od jakieś firmy krzak.

Użytkowanie telefonu:  Aplikacja do biegania (MapMyRun) , Muzyka, komunikatory (Massenger, WhatsApp, GG ), Gmail, przeglądarka internetowa, rzadziej Facebook bo mój obecny telefon ciut muli przy nim, czasem Mapy, oraz przeglądanie jakiegoś PDF , Excel.  Fajnie jakby nie było problemów , żeby w tym samym czasie działało parę z tych aplikacji jednocześnie bez zakłóceń np Muzyka i aplikacja do biegania . Podoba mi się też w nowych telefonach funkcja KnockCode. 

 

moje propozycje: 
http://www.x-kom.pl/p/182074-smartfon-telefon-fablet-lg-g2-mini-lte-czarny.html
http://www.x-kom.pl/p/186211-smartfon-telefon-fablet-lg-l90-czarny.html

podaje akurat LG  bo wg mnie ma rozsądną cenę do swoich parametrów
Z góry dzięki , za przyjrzenie się mojemu postowi;)


 

Link to post
Share on other sites

G2 mini to bardzo dobry wybor :) całkiem płynnie działa, ma dobrą baterię, LTE, przyzwoity aparat :) no i odblokowywanie poprzez stukanie w ekran, super sprawa :)

Z innych propozycji to jeszcze Motorola Moto G Lte, oraz Motorola Moto G 2nd gen

Obydwie mają czystego androida, dobre ekrany choć zagęszczenie pikseli na modelu LTE jest trochę lepsze bo ekran jest mniejszy jednak przepaści nie ma

Link to post
Share on other sites