Radekor 6 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 Cześć.Niedawno zaopatrzyłem się w nowy router.Połączyłem go z modemem technicolor tc7200 i skonfigurowałem.Wszystko działało i śmigało ale nagle przestało.Problem wygłąda w następujący sposób:po połączeniu z internetem wszystko działa ale po pewnym czasie przestaje .Problem występuje na wszystkich urządzeniach podobnie wszystkie urządzenia cały czas są pokazują status połączenia z siecią.Bawiłem się zmianą kanałów,robiłem pełen restart routera,i aktualizowałem oprogramowanie do najnowszej wersji.Nic z tych rzeczy nie pomaga.Dzięki za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 Ping do modemu dochodzi choć? (Testuj na dowolnym komputerze). Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 I ile czasu po restarcie się nie wiesza? Może się przegrzewa albo kondesatory padły, sprawdź czy zasilacz daje poprawne napięcie. Cytuj Link to post Share on other sites
Radekor 6 Napisano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 Wątpię żeby się przegrzewał bo wtedy powinien się chyba wyłączyć a tak się nie dzieje poprostu po chłopsku mówiąc internet działa i przestaje Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 No skoro wszystko wiesz... Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXll 178 Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 Zresetuj go i ustaw od nowa poza tym w upc masz zmainę dzierżawy łącza co ileś dni musisz w 941 nd ustawić na zmienne ip... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.