Skocz do zawartości

Ustawienia w panelu nVidia Gtx460..


Recommended Posts

Witam,od wczoraj jestem posiadaczem Gtx460 Msi cyclone 782mb,pierwszy raz zakupilem karte nVidi,wcześniej Hd 4770,i jestem zielony co do ustawien w panelu,otóż w grach mimo tego że antyaliasing jest włączony,wogole go nie ma,krawedzie sa poszarpane itp,testowalem juz w Mafia2 ,Bad company2,pes2010,Metro2033,czy to wina sterownikow?

 

http://nvision.pl/NVIDIA-wydaje-nowe-we ... tails.html

Czy tez moze po prostu mojego monitora,gdyz Lg flatron zapewnia mi rozdzielczosc tylko 1280-1024.Prosilbym o podanie maksymalnie wydajnych ustawien do w/w karty i monitora,załączam zdjecia :

http://img545.imageshack.us/gal.php?g=beztytuung.jpg

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY_79

...i jestem zielony co do...

O tak, teraz, jak masz kartę od zielonych, nie może być inaczej :)

Sterowniki probierz stąd http://www.nvidia.pl/Download/Find.aspx?lang=pl (ściągnij sobie najnowszą betę - są naprawdę (jak na betę) już dobrze zrobione). Przez ich zainstalowaniem, odinstaluj z panelu sterowania - physx, a następnie display driver i reset kompa. Po resecie OS zainstalije sterownik generic - poczekaj chwilę, niech wykona tę operację (w tym miejscu, jeśli miałeś wcześniej ati, dobrze jest zastosować "driver cleaner" i wyczyścić pozostałości), następnie zainstaluj stery 260.xx (beta) w trybie manual i zaznacz funkcję ustawienia i zresetowania wszystkiego domyślnie.

W sterownikach po kolejnym reboocie nic już nie musisz ustawiać, zostaw wszystko domyślnie, a zaawansowanymi funkcjami ekranu steruj już z konkretnej aplikacji - czasem tak jest, że AA nie działa jak trzeba (nie tylko na nV). Jeśli już masz zainstalowane w/w oprogramowanie, to odinstaluj, wyczyść DC i zainstaluj ponownie - na pewno nie zaszkodzi.

pozdrawiam

 

P.S.

Jak już wszystko przetestujesz, czekamy na kilka fotek i wrażenia z nowego nabytku :)

Link to post
Share on other sites