Skocz do zawartości

Nokia 5230 vs Samsung Monte


Recommended Posts

no ale lepiej mieć to i symbiana ( wiem ze niektorzy nie lubią symbiana ale lepsze juz to od jakiegos samsungowego OSa ( pomijająć bade )) niż mieć dobry dotyk ( nie wiem czy takowy jest w monte ) i system z którym nic nie zrobisz

Link to post
Share on other sites

Dobra wybrałem Nokie 5230.

 

I mam następujące problemy (jestem zielony w telefonach, a zwłaszcza z symbianem, więc proszę się nie wyśmiewać ze mnie)

 

1. Jak instaluje grę na 5230 , to przy uruchomieniu gry mam tylko joystick i nic więcej.

2. Jak można wyrobić swoje własne certyfikaty, bo nie które programy potrzebują.

3. Przy instalowaniu gry nie pokazuje gdzie ma zainstalować (przeglądałem wszystkie foldery na telefonie i nie znalazłem gry, tylko jak chciałem uruchomić grę to po zainstalowaniu miałem komunikat start gry) i na razie to tyle moich bolączek, jak znajde coś jeszcze to dopisze.

Link to post
Share on other sites

2. http://centrum-mobile.pl/poradniki/1581 ... obile.html ja wyrabialem za pomocą tego , ale certyfikat masz w internecie ( tj wysylasz do nich aplikacje oni ci ją podpisują i odsyłają) ale moze jest cos nowszego bo dawno sie tym nie interesowalem

 

3. nie rozumiem tej bolączki . Chcesz znalezc w telefonie folder gdzie jest zainstalowana gra ?? :) to nie komputer :) raczej jej nie znajdziesz :) mozesz jedynie szukać w systemowych ale i tak wątpie czy rozszyfrujesz co jest co :) a co do miejsca instalacji to mozez tylko decydowac czy na pamieci telefonu czy na karcie

Link to post
Share on other sites