Skocz do zawartości

Telefon - który wybrać?


Recommended Posts

Witam.

Potrzebuję pomocy w wyborze telefonu z poniższej listy.

Urządzenie będzie mi najczęściej służyło do przeglądania internetu, słuchania muzyki i przeróżnych aplikacji, najczęściej gier, czyli wielozadaniowość jak najbardziej potrzebna.

Czego oczekuję od fona? Na pewno dobrej, długo trzymającej baterii, może dobrych cali. Do tego jak najlepszego aparatu, tzn. nie jestem jakimś tam fotografem przyrody, ale czasem dobry aparat przydaję się do robienia zdjęć projektów ze szkoły, selfie itp.

Jeśli chodzi o system to przyzwyczaiłem się do androida, ale inne również mogą być, bo wiem, że z tej listy kilka posiada Windows Phone.

No i obiecana lista, z której możemy wybierać:
  • LG L70
  • LG F60
  • HTC Desire 310
  • Samsung Galaxy Ace 4
  • Huawei Ascend Y530
  • Samsung Galaxy Trend Plus
  • Kazam TV 4.5
  • Nokia X
  • Nokia Lumia 530

ref.

Który z list jest najlepszy po prostu, bo jest to abondament, cena nie jest brana pod uwagę. 
Do tego mała zmiana planu, będzie to telefon dla mamy, czyli najprzyjemniejszy interfejs i dobra jakość rozmów i smsowania się liczy, który w takim razie wybrać? 
Edytowane przez Rafi66
Link to post
Share on other sites

Ja osobiście wybrałbym LG F60, snapdragon 410 zapewni dobrą wielozadaniowość, przeglądanie Internetu ma mniejszym ekranie niż 4,5" jest według mnie męczące, bateria całkiem dobra w tej klasie smartfonów, jedynie aparat oraz rozdzielczość ekranu. rozczarowuje, ale jak mówią nie można mieć wszystkiego.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Słaby wybór - z tych Lumia albo LG. Napisz ile możesz wydać, dlaczego taki wybór?

 

Może warto poczekać do Stycznia 2015. Ma się w Polsce oficjalnie pojawi się Lumia 535, która masakruje wszystkie te telefony :) - a przy oficjalnej cenie sklepowej 499 zł na 100% będzie za 1 zł w najniższych abonamentach.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji