Ekoiks 1 Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Cześć, zamawiał ktoś coś z bestcena? http://bestcena.pl/telefony/huawei-ascend-p7-white Bo jak widzę cena jest najlepsza z możliwych, a gdzieś czytałem czyjąś opinię, że to jest jakby na wynajem i podejrzany ten sklep... Co o tym sądzicie? W ogóle opłaca się ten telefon za tę cenę? Link to post Share on other sites
avirtus 15 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Powiem Ci tak od siebie na własnych błędach nauczyłem się i teraz wolę dopłacić 100 czy 200zł i mieć święty spokój a przede wszystkim dobry serwis na wypadek usterki. Przeczytałem regulamin który jest umieszczony na stronie i niby jest 'OK' Też zastanawiam się na tym telefonem ale w abonamencie 61zł za 400zł Link to post Share on other sites
asziko 0 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 no regulamin jasno informuje iż z gwarancją możemy się pożegnać. Ponadto nie wystawiają fv 23%. Sprzedawca – podmiot zarządzający i prowadzący Sklep, którym jest BESTCENA EU LLC z siedzibą 113 Barksdale Prof. Centre19 711 Newark, DE, USA, NIP: SK4020425189 Link to post Share on other sites
grubszy2014 0 Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Witam. Zwracam się do was o pomoc. Mama zamówiła telefon na prezent w sklepie bestcena , i dopiero jak mi o tym powiedziała zacząłem czytać opinie i regulamin i niestety jest tam napisane ze towar to umowa najmu. Za telefon mamy zaplacić przy odbiorze jedyne pocieszenie. Moje pytanie jak z tego zrezygnowac. Wyslalem maila zeby anulowali zamówienie ale jeszcze nie dostalem odpowiedzi. Doradcie cos. Proszę o pomoc Witam. Zwracam się do was o pomoc. Mama zamówiła telefon na prezent w sklepie bestcena , i dopiero jak mi o tym powiedziała zacząłem czytać opinie i regulamin i niestety jest tam napisane ze towar to umowa najmu. Za telefon mamy zaplacić przy odbiorze jedyne pocieszenie. Moje pytanie jak z tego zrezygnowac. Wyslalem maila zeby anulowali zamówienie ale jeszcze nie dostalem odpowiedzi. Doradcie cos. Proszę o pomoc Link to post Share on other sites
muf18 56 Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 Nie odebrać i już, nic wielkiego się im nie stanie... Link to post Share on other sites
Bestcena 0 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Witam, Chciałbym rozwiać pewne wątpliwości co do naszego sklepu internetowego. To prawda, nie wystawiamy polskiej faktury 23%, wystawiamy fakturę Słowacką 20% gdyż jesteśmy firmą Słowacką z oddziałem w Polsce, fakturę można wrzucić w koszty prowadzenia działalności a nawet odliczyć 20% VAT. Faktura może być imienna bądź na firmę. Faktura oczywiście jest dowodem zakupu który uprawnia Państwa do otrzymania gwarancji producenta i sprzedawcy, wszyscy producenci przyjmują nasze produkty na gwarancje i wszystkie są realizowane w Polsce ( z wyjątkiem Blackberry), dodatkowo otrzymują Państwo gwarancję sprzedawcy, oferujemy ją w opcji door-to-door, zajmujemy się dokumentacją czy ewentualnym pokryciem kosztów naprawy. Przypominam również, że zgodnie z prawem Polskim, mają Państwo 14 dni na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny a my zwracamy 100% kosztów zamówienia. Dodatkowo można zamówić produkty z płatnością przy odbiorze (Darmowa) a także sprawdzić zamówienie przy kurierze. Polecam również zapoznanie się z opiniami o nas, na początku pojawiło się trochę nieścisłości, stąd ludzie wypisywali rzeczy które nie mają odzwierciedlenia z rzeczywistością, aktualnie otrzymujemy same pozytywne opinie, ludzie również pisali, że z gwarancją nie ma najmniejszego problemu, że zwracamy pieniądze w razie odstąpienia od umowy czy ogólnie chwalili poziom obsługi klienta: Więcej tutaj: http://www.ceneo.pl/sklepy/bestcena.pl-s17554;offer121376349#tab=reviews http://www.opineo.pl/opinie/bestcena-pl Oczywiście w razie dodatkowych pytań chętnie odpowiem tutaj, bądź po kontakcie z nami: czesc@bestcena.pl / 61 833 70 70 czy poprzez czat dostępny na stronie bestcena.pl Link to post Share on other sites
Siwiy 0 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Witam Jesli chodzi o firme bestcena moim zdaniem to jest uczciwa firma z profesionalna obsluga , potraktowali mnie bardzo dobrze jesli chodzi o naprawe gwarancyjna kupilem u nich 2 telefon w roznych odstepach czasu , ten 2gi kupilem po naprawie gwarancyjnej pierwszego gdy sie przekonalem ze ich gwarancja jest faktycznie 2 letnia i bezproblemowa . Pozdrawiam oddany klient bestcena . Juz nie mowie o rabacie przy 2gim zakupie . Link to post Share on other sites
grzechu9797 56 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Siwiy specjalnie zakladales konto żeby to napisać? Link to post Share on other sites
Bartek5035 196 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 mają rozmach...xD ja bym omijał zakup od kogoś kto ma siedzibe poza granicami naszego państwa xDco ciekawe ostatnio przeglądałem oferty jakiegoś sklepu. (dostałem maila z reklamą) i malutką czcionką na samym dole, że firma ma zgode na działaność wydaną w Gibraltarze XD omijać ! Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Jesli chodzi o firme bestcena moim zdaniem to jest uczciwa firma z profesionalna obsluga Szczególnie, że pisze to multi-konto użytkownika Bestcena. Niedobrze mi się robi na widok takich praktyk, a na tym forum nie macie czego więcej szukać. Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Skoro filozofia działania takich "firm z okazjami" została przedstawiona powyżej, nie ma chyba sensu dłużej tematu ciągnąć. Link to post Share on other sites
Recommended Posts