Skocz do zawartości

Bestcena i Huawei Ascend P7 za 800 zł


Recommended Posts

Powiem Ci tak od siebie na własnych błędach nauczyłem się i teraz wolę dopłacić 100 czy 200zł i mieć święty spokój a przede wszystkim dobry serwis na wypadek usterki. Przeczytałem regulamin który jest umieszczony na stronie i niby jest 'OK'  Też zastanawiam się na tym telefonem ale w abonamencie 61zł za 400zł 

Link to post
Share on other sites

Witam.

Zwracam się do was o pomoc. Mama zamówiła telefon na prezent w sklepie bestcena , i dopiero jak mi o tym powiedziała zacząłem czytać opinie i regulamin i niestety jest tam napisane ze towar to umowa najmu. Za telefon mamy zaplacić przy odbiorze jedyne pocieszenie. Moje pytanie jak z tego zrezygnowac. Wyslalem maila zeby anulowali zamówienie ale jeszcze nie dostalem odpowiedzi. Doradcie cos. Proszę o pomoc

Witam.

Zwracam się do was o pomoc. Mama zamówiła telefon na prezent w sklepie bestcena , i dopiero jak mi o tym powiedziała zacząłem czytać opinie i regulamin i niestety jest tam napisane ze towar to umowa najmu. Za telefon mamy zaplacić przy odbiorze jedyne pocieszenie. Moje pytanie jak z tego zrezygnowac. Wyslalem maila zeby anulowali zamówienie ale jeszcze nie dostalem odpowiedzi. Doradcie cos. Proszę o pomoc

Link to post
Share on other sites
  • 8 miesięcy temu...

Witam,

Chciałbym rozwiać pewne wątpliwości co do naszego sklepu internetowego.

To prawda, nie wystawiamy polskiej faktury 23%, wystawiamy fakturę Słowacką 20% gdyż jesteśmy firmą Słowacką z oddziałem w Polsce, fakturę można wrzucić w koszty prowadzenia działalności a nawet odliczyć 20% VAT. Faktura może być imienna bądź na firmę.

Faktura oczywiście jest dowodem zakupu który uprawnia Państwa do otrzymania gwarancji producenta i sprzedawcy, wszyscy producenci przyjmują nasze produkty na gwarancje i wszystkie są realizowane w Polsce ( z wyjątkiem Blackberry), dodatkowo otrzymują Państwo gwarancję sprzedawcy, oferujemy ją w opcji door-to-door, zajmujemy się dokumentacją czy ewentualnym pokryciem kosztów naprawy.

 

Przypominam również, że zgodnie z prawem Polskim, mają Państwo 14 dni na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny a my zwracamy 100% kosztów zamówienia. Dodatkowo można zamówić produkty z płatnością przy odbiorze (Darmowa) a także sprawdzić zamówienie przy kurierze. 

 

Polecam również zapoznanie się z opiniami o nas, na początku pojawiło się trochę nieścisłości, stąd ludzie wypisywali rzeczy które nie mają odzwierciedlenia z rzeczywistością, aktualnie otrzymujemy same pozytywne opinie, ludzie również pisali, że z gwarancją nie ma najmniejszego problemu, że zwracamy pieniądze w razie odstąpienia od umowy czy ogólnie chwalili poziom obsługi klienta:

 

Więcej tutaj:

http://www.ceneo.pl/sklepy/bestcena.pl-s17554;offer121376349#tab=reviews

http://www.opineo.pl/opinie/bestcena-pl

 

Oczywiście w razie dodatkowych pytań chętnie odpowiem tutaj, bądź po kontakcie z nami:

czesc@bestcena.pl / 61 833 70 70

czy poprzez czat dostępny na stronie bestcena.pl

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Witam 
Jesli chodzi o firme bestcena moim zdaniem to jest uczciwa firma z profesionalna obsluga , potraktowali mnie bardzo dobrze jesli chodzi o naprawe gwarancyjna kupilem u nich 2 telefon w roznych odstepach czasu  , ten 2gi kupilem po naprawie gwarancyjnej pierwszego gdy sie przekonalem ze ich gwarancja jest faktycznie 2 letnia i bezproblemowa . Pozdrawiam oddany klient bestcena . Juz nie mowie o rabacie przy 2gim zakupie . 

Link to post
Share on other sites

 

 

Jesli chodzi o firme bestcena moim zdaniem to jest uczciwa firma z profesionalna obsluga

 

Szczególnie, że pisze to multi-konto użytkownika Bestcena. Niedobrze mi się robi na widok takich praktyk, a na tym forum nie macie czego więcej szukać.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...