Czarny209 1 Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) Witam, od dwóch miesięcy używam routera TP Link TL-WDR4300 i wszystko było dobrze, do czasu. Od paru tygodni (2-3) kilka razy dziennie występuje uporczywy problem, router przestaje pracować w (na) paśmie 2,4 GHz, działa jedynie 5GHz. Komputer, który jest podłączony kablem od routera nie ma najmniejszych problemów z działaniem. Jedynie problem mają wszystkie urządzenia, które pracują po wifi - telefony, laptopy, TV (nie licząc akurat mojego smarftona, który obsługuje 5 ghz i działa poprawnie). Po restarcie Tp Linka wszystko wraca do normy Wiecie może, jaka jest tego przyczyna? Nie sądze żeby to było jakiegoś rodzaju przeciązenie. Pozdrawiam, Czarny209 Edytowane 30 Listopada 2014 przez Czarny209 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 Firmware najnowszy? Cytuj Link to post Share on other sites
Czarny209 1 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) Tak, aktualizowany od razu po kupnie. Edit: widzę, że nie tylko ja mam taki problem - http://forum.tp-link.com/showthread.php?1592-TL-WDR4300-N750-loses-2.4-ghz-connection Edytowane 30 Listopada 2014 przez Czarny209 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.