Skocz do zawartości

"Zamiana" płyty głównej


Recommended Posts

Witam.

Odwołując się do tematu http://forum.benchmark.pl/topic/154669-jaki-zasilacz-pod-ten-sprz%C4%99t-fx-835020-ms-gf-gtx770-oc/chciałbym wymienić płytę główną (zwrócić zakupioną, kupić inną) MSI 970a-g43.

Pytanie na jaką? Niestety w tematyce sprzętu komputerowego siedzę bardzo krótko i nie mam doświadczenia. Pytanie: czy ta płyta Asus M5A97 R2.0 Socket AM3+ AMD 97 spełni wymagania w stosunku do poprzedniego tematu? Widzę na niej 3 radiotory ale wolę się upewnić.

Link to post
Share on other sites

hej trochę głupio zrobiłeś, że już amówiłeś, zamiast założyc temat w dziale zestawy, ale już nic nie poradzimy.

Ten Asus to dosyć dobra płyta, wytrzyma nawet FX 8320, więc możesz brać śmiało, napisz jaką masz obudowę i czy możesz dorzucić ok 150 zł na chłodzenie - polecam Scythe Grand Kama Cross 2, bo chłodzi oprócz procesora całą sekcję zasilania, ale jako, że płyta jest ok, możesz kupić jakieś inne chłodzenie.

Link to post
Share on other sites

Jak tak sobie pomyślałem, to ten 6300 jest optymalnym wyborem. Trochę mniej wydajny od seri 8k ale mniej prądu zjada, a można go troszkę podkręcić i będzie na poziomie tego 6350, który w testach ma wydajność podobną do 8350. Co do chłodzenia to naturalnie, że brałem je od początku pod uwagę i szykowałem się na wydatek rzędu conajmniej 100zł. Więc myślę, że jak zacisnę pasa to uda mi się te 50zł dołożyć do tego SGKC 2. Pasta której nazwy nie pamiętałem to Gelic GC Extreme. Na obudowie trochę poskąpiłem, kupiłem Tracer Joker - mam w planach założenie wiatraków.

Link to post
Share on other sites

trochę lipna ta obudowa, jak możesz wymień chociaż za Zalmana Z3, nawet nie wiem ile ten Tracer ma wentylatorów, ale musisz mieć przynajmniej jeden na przodzie obudowy i jeden z tyłu. Nie wiem również czy GTX 770 Ci się zmieści do tej obudowy, kupiłeś już tę kartę?

 

edit: pasta jest bardzo dobra, mam nadzieję, ze umiesz ją nałożyć

Edytowane przez bossk
Link to post