Jayix 1 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 WItam..mam problem najprawdopodobniej wynikający z routera. Otóż do czasu kupna routera EDIMAX BR-6428nC miałem dwa komptuery w sieci podłączone za pośrednictwem jakiegoś taniego switcha tp linka. Wszystko było ok, prócz tego że dosyc często wyskakiwał błąd, trzeba było zrestartować switcha i wszystko było ok....ale może właśnie z tego wynika aktualny problem.Otóż mimo że prędkość w testach, ping w grach itp jest ok to z otwieraniem stron jest coś nie tak. Albo otwierają się bardzo długo i nie do końca albo trzeba kilka razy odświeżać....nie wiem czym to jest spowodowane...przesyłam screen z konfiguracji .Możliwe że problem tkwi w wadliwej listwie?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57b3838a16751365.html Cytuj Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 1. CMD i polecenie tracert www.onet.pl i podeślij wyniki 2. CMD i polecenie ping -t www.onet.pl i podeślij wyniki (test zrób przez 30 sek i zakończ klawiszami ctrl+c) 3. Wyczyść dane przeglądarki przez ustawienia przeglądarki 4. pobierz CCleaner i usuń dane przeglądarek Jak już wszystko zrobisz - daj znać Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Podaj jak masz ustawione adresy/maski/bramy/DNS-y na komputerach. Cytuj Link to post Share on other sites
Jayix 1 Napisano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 screenhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88f7f1650bbf95f9.html Cytuj Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 rozumiem że z przeglądarkami zrobiłeś tak jak mówiłem? Analizując tracert z Twoiem routerem i komputerem jest wszystko ok (pierwsze 2 kroki) problem za to jest przy 8 i 9 kroku - wygląda mi to na problem na węzłach u operatora. Upewnij się i zrób tracert dla jeszcze kilku innych stron internetowych ale tak jak mówię. Pomiędzy komputerem i routerem oraz pomiedzy routerem a dostawcą wszystko śmiga. Nie wiem skąd masz Internet ale ja zadzwoniłbym i zapytał o te "upłynął limit czasu żądania" bo to one właśnie są powodem nie wczytywania się stron Cytuj Link to post Share on other sites
Jayix 1 Napisano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 A możliwe że problem tkwi w listwie do której podłączony jest router? Może jest wadliwa i na milise się wyłąza co jakiś zas....To by wyjaśniało problemy ze switchem. Warto ją wymienić? Cytuj Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 No jeśli zauważyłeś że są jakieś zwarcia i odcina zasilanie to jasne - warto zmienić. Ale jeśli prąd płynie to płynie i nie ma to wpływu na działanie Internetu Cytuj Link to post Share on other sites
Jayix 1 Napisano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 No to już nie wiem, z bezprzewodowym połączeniem problemu nie ma...tylko w moi przypadku...sprawdze jeszcze kabel czy jest ok Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Podaj jak masz ustawione adresy/maski/bramy/DNS-y na komputerach. Cytuj Link to post Share on other sites
Jayix 1 Napisano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 (edytowane) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54ebbe8178ff3a62.htmlsorry a brak odpowiedzi Edytowane 23 Listopada 2014 przez Jayix Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 A drugi komputer? Sprawa numer 2 - w ramach testu ustaw sobie ręcznie jakieś ogólnodostępne DNS-y, przykładowo te: http://pl.wikipedia.org/wiki/OpenDNS Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.