uniseb 0 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Witam.Właśnie nabyłem LG 27MD53D-PZ (monitor / 3D TV).Matryca posiada jednak wadę widoczną głównie na białym lub jasnych jednolitych kolorach - np. pełnoekranowe przeglądania dokumentu lub strony www z jasnym tłem. Matryca jakby nie jest jednolicie podświetlana i wygląda to jak gradient barwy światła od zimnej do ciepłej. Jest to dobrze widoczne w prawym dolnym rogu ekranu, który wydaje się wręcz świecić na żółto.Zdjęcie przesyłam poniżej. Z tego co wyczytałem jest to tzw. Yellow tint lub Color uniformity. Proszę doradźcie http://www.hdtv.com.pl/forum/images/smilies/blagam.gif: Czy ktoś z was doświadczył już podobnego problemu? Czy serwis LG uwzględnia takie reklamacje? http://i59.tinypic.com/e5lnwz.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
sunya 5 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 (edytowane) Witam, Po 1: Jeśli masz jakieś wątpliwości wpisujesz w google "LG Polska" i zadajesz pytanie wybierając odpowiedni temat. Pracownik na pewno zdiagnozuje problem i napisze czy podlega to gwarancji czy też nie. Po 2: LG umożliwia rozpoznanie potencjalnej wady przez ich serwis (przy ważnej gwarancji, podbitej karcie gwarancyjnej oraz dowodzie zakupu). Jak to się odbywa? Wysyłają kuriera, który zabiera od Ciebie monitor. Jeśli faktycznie jest wada, naprawiają go lub wymieniają na nowy taki sam lub model lepszy, odsyłają. Jeśli zaś wady nie ma, odsyłają kurierem a Ty nie ponosisz żadnych kosztów. Skąd to wiem? Sam ostatnio miałem problemy z moim LG kupionym niedawno (wyskoczyły 2 pixele) zabezpieczając się na przyszłość (np. jak wyskoczyło by więcej pixeli) podzwoniłem popytałem i według tego co Pan mówił wszystko powinno działać jak wyżej napisałem. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam Edytowane 21 Listopada 2014 przez sunya Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Czy ktoś z was doświadczył już podobnego problemu? to się zdarza Czy serwis LG uwzględnia takie reklamacje? jesteś praktycznie bez szans, http://forum.benchmark.pl/topic/131432-banding-i-cluding-czyli-jak-lg-nie-chce-realizowa%C4%87-gwarancji/ jeżeli kupowałeś przez internet niezwłocznie skorzystaj z możliwości zerwania umowy zawartej na odległość Cytuj Link to post Share on other sites
xprzemcio 102 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 jesteś praktycznie bez szans, Wątpię. Reklamuj monitor z tytułu niezgodności Towaru z umową (szukaj w internecie jak to zrobić). W tedy reklamujesz do sprzedawcy nie do LG Sprzedający poinformował Cię o wadzie w postaci tej żółci? Jeśli nie to niech spada na drzewo. Jedno dobre pismo i po sprawie. Masz jeszcze Rzecznika praw konsumenta oraz PIH. Odbarwienie jest wadą a do pół roku nic nie musisz udowadniać. Jest wada i koniec. Jeśli skorzystasz ze zwrotu towaru w przeciągu 10dni (dla zakupu na odległość) to ponosisz wszystkie koszty transportu. Lepiej reklamuj z tytułu niezgodności Towaru z umową. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Wątpię. zasłonią się normą UE dotyczącą nierównomierności podświetlenia, zresztą, rzuć tylko okiem na podlinkowany wątek Cytuj Link to post Share on other sites
sunya 5 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 (edytowane) drachenfeles dobrze radzi, jeśli rzeczywiście nie przyjmą tego na reklamacji a otrzymałeś monitor nie wcześniej niż 10 dni temu to wysyłaj do sklepu zawiadomienie, że chcesz zwrócić sprzęt bo nie spełnia Twoich oczekiwań bądź nie podoba się Tobie albo bla bla bla, jeśli chodzi o tego typu zwroty dla kupna przez internet nie musisz mieć powodu dla którego zwracasz dany sprzęt ale nie może być on uszkodzony. Edytowane 21 Listopada 2014 przez sunya Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.