Skocz do zawartości

HTC one m8 / Xperia Z2 / czy co ?


Recommended Posts

Hej,

 

Jako, że moja lumia 800 właśnie kona muszę szybko zmienić telefon na nowy. Od 2 godzin latam po internecie, czytam, oglądam i stoję w miejscu tak naprawdę.

Prośba poradę - co lepiej kupić Czy z2 czy m8 ? Czy może jeszcze coś?

Miałem windowphona teraz - i mam dość, chce teraz androida.

 

Co do M8 to trochę przeraża mnie 4 mb aparat i chyba dość kiepska bateria. Zka z kolei ma kiepskie apliakcje - choć szczerze mówiąc nie znam się na tym (no i wygląda dość kanciasto).

 

 

Link to post
Share on other sites

Kiepskie aplikacje? Masz sklep play a tam kilkaset tysięcy aplikacji. Te niepotrzebne zainstalowane przez producenta zazwyczaj się usuwa od razu. Na czystym androidzie są tylko podstawowe aplikacjale Google i tyle nic więcej

Z innych opcji to Samsung Galaxy Note 3, SGS5, LG G3 albo G2, Nexus 5, Z3 Compact

Co do aparatu HTC to robi lepsza zdjęcia w słabym oświetleniu od większości smartfonów. Wejdz na profil na Youtube Testhub i tam są fajne video recenzje i ten aparat jest omówiony. W M7 i M8.

Link to post
Share on other sites

Może E8? Jest to nowy telefon,brat bliźniak M8 tylko że w plastiku,lecz bardzo dobrej jakości.Wiem bo trzymalem go w dłoni. Masz do wyboru parę kolorów,ale polecam zwrócić uwagę na czarno-ciemnoszary że złotymi wstawkami(dla mnie wygląda zajebiaszczo) oraz niebieski,ponieważ tylko te kolory są matowe,reszta błyszczące. Ma już normalny 13 mega pixelowy aparat,wejście na dwie karty sim,lepsza baterię i przede wszystkim trochę mocniejszy procesor od M8. Jest również sporo tanszy,przynajmniej w abonamencie w PLAY. M8 przy abonamencie 99zł kosztuje ponad 900zl a E8 koło 340zl,więc różnica jest bardzo duża,przy czym dostajemy plastik ale za to z lepszymi bebechami... :) Sam chciałem M8 ale po premierze E8 zmieniłem zdanie i tylko czekam do przedłużenia umowy. Polecam i pozdrawiam :)

Edytowane przez SUPERKLIKACZ
Link to post
Share on other sites