sword88 560 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Witam Pytanie brzmi czy, jeśli wysłałem im uszkodzony podzespół, to na ich stronie przy numerze RMA pojawi się informacja, co uległo uszkodzeniu, lub że sprzęt jest wysłany gdzieś dalej? Nie chciałbym żeby doszło do sytuacji, że wezmą sprzęt przetestują przez 5min i odeślą jako sprawne, nawet mnie o tym nie informując. Na jakiej zasadzie się to odbywa? Z góry dzięki za informację. Cytuj Link to post Share on other sites
Lewykk 747 Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 Ja ostatnio odsyłałem PC, panowie mówili, że wszystko sprawne. U mnie oczywiście nie działa, więc musiałem kupić nowe MOBO. Informacje co się dzieje/pytania/ocenę powinieneś dostać mailowo, najwyżej napisz, żeby zadzwonili. Na stronie nie pojawi się co zostało uszkodzone. Jeśli masz jakieś pytania-pisz Pozdrawiam serwis. A, dzwonili po 2 tygodniach informując o stanie. Mają taki obowiązek. Polecam jeszcze mailować co 2-3 dni, żeby wiedzieć co się dzieje, bo z łaski swojej raczej nie napiszą Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 Dostałeś od nich informację że komp sprawny? Skąd wiedziałeś że płyta padła, a nie coś innego? Nie próbowałeś z nimi walczyć? Cytuj Link to post Share on other sites
LuziQ 3277 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 (edytowane) Na dniach będę do tych panów oddawał GeIL'e Dragony DDR3 1333MHz, bo jak się okazało jedna kość jest uwalona. Tzn. nie chodzi wyżej niż 960MHz. Druga śmiga nawet ponad 1400 przy rozsądnych timingach. Mam do nich jakieś 15 minut piechtą i też jestem ciekaw co mi będą stękać. Edytowane 17 Listopada 2014 przez LuziQ Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Ok to informuj na bieżąco, ja też jak coś się dowiem, to podzielę się tutaj tą wiedzą. takie info z serwisu dostałem(Zasilacz jest jeszcze w testach, do tej pory nie wykazuje zgłoszonej przez Pana usterki)Ciekawe przez jaki czas go będą sprawdzać, i jak działają, napisałem do nich że sam się upewniłem I zasilacz wali restartami na dwóch różnych płytach, różnych procesorach, tyle że problem nie występuje zaraz po złożeniu, a na drugi dzień, to już mi nic nie odpisali. Cytuj Link to post Share on other sites
LuziQ 3277 Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Tak więc po dokładnych oględzinach pamięci doszedłem do wniosku, że jedna kość jest uszkodzona mechanicznie. Na szczęście łatwo było mi stwierdzić, czy z mojej winy. Prowadząc kronikę bebechów kupowanych do puszki, odnalazłem zdjęcia z dnia kupna (jakieś pół godziny od wyjścia ze sklepu - tyle mniej więcej zajmuje dojazd i dojście do domu) wyjętych z kartoniku kości (jeszcze spoczywały w plastikowej ramce). I moim oczom ukazało się co? To samo: http://oi57.tinypic.com/jqrh8g.jpg Prawdopodobnie jest to kondensator, a raczej jego brak. Timestamp'y w EXIF nie kłamią, tak jak i data modyfikacji. Zestaw pamięci, fakturka imienna oraz dokumentacja CD (jeszcze kilka innych fotografii) znalazły się w dniu wczorajszym w sklepie. Złożona została reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową. Teraz można powiedzieć nauka na przyszłość: zawsze dokładnie oglądnij sprzęt przed wyjściem ze sklepu. Byłaby wymiana na miejscu. Ale najbardziej sam sobie się dziwię, że nie dostrzegłem tego wcześniej... bo od 10 maja 2013 komp tyle razy był czyszczony... A ja myślałem, że mój stary Celeron i MoBo nie pozwalają na pracę na pełnej częstotliwości... Na szczęście Radek u nich kupiony działa sprawnie i nie nosi oznak "namaszczenia". Edytowane 18 Grudnia 2014 przez LuziQ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.