ernorator 3643 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Dokladnie. Czyli w każdej Gaming Evolved i w żadnej GameWorks Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 W przypadku tradycyjnego SLI/CF karty liczą naprzemiennie kolejne klatki animacji korzystając z bufora ramki dla wszystkich używanych grafik co oznacza, że w każdym buforze ramki przechowywane są te same dane więc każda karta musi korzystać ze swojej pamięci - brak sumowania pamięci.Tak wygląda SLI/CFX w DX11.W DX12 nie bedzie już profili w sterach czy w grach. Dwa GPU bedzie widzane przez system jako jedno GPU (które bedzie mozna nazwać wirtualnym)Stery w DX12 będą uproszczone a optymalizacja zostanie po stronie devów - ci zaś będą mieli dostęp bezpośrednio do Hardware-u. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Błąd. To będzie funkcja DX12 niezależna od devów. Sam system ma widzieć karty jako jedno virtualne GPU. Tak wygląda SLI/CFX w DX11. W DX12 nie bedzie już profili w sterach czy w grach. Dwa GPU bedzie widzane przez system jako jedno GPU (które bedzie mozna nazwać wirtualnym) Stery w DX12 będą uproszczone a optymalizacja zostanie po stronie devów - ci zaś będą mieli dostęp bezpośrednio do Hardware-u. Zdecyduj się w końcu Cała obsługa MultiGPU niezależnie czy w obrębie jednego producenta czy mieszanie NV + AMD będzie zależna od developera danej gry. To on będzie decydował czy MultiGPU będzie obsługiwane czy też nie bo to on musi przygotować odpowiednio kod źródłowy gry. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Zdecyduj się w końcu Nie wiem czegu tu nie rozumiesz?? Łączenie kart nie bedzie zależne od defow. Oni będą optymalizować pod DX12. Nie bedzie już optymalizacji pod gry. Całość ma się skupiać na DX12. Pytanie dlaczego?? A no dla tego że zapewne NV wprowadziła by blokadę na łączenie kart z kartami konkurencji (podobnie mógłby to dobic dev po otrzymaniu odpowiedniej oplaty), a to M$ nie na rękę. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Cała obsługa MultiGPU jest w 99% zależna od odpowiednio przygotowanego kodu źródłowego z danej gry! Cytuj Link to post Share on other sites
Blashix 137 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 http://www.purepc.pl/files/Image/news/2016/01/amd_polaris_zauba_1.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Cała obsługa MultiGPU jest w 99% zależna od odpowiednio przygotowanego kodu źródłowego z danej gry! Nie jest. Są testy multiGPU w Ashes i żadnych profili nie potrzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Nie jest. Są testy multiGPU w Ashes i żadnych profili nie potrzeba. Chłopie pierwsza wersja Ashes of Singularity na której testowana DX11 vs DX12 nie obsługiwała MultiGPU!!! Dopiero w późniejszej wersji zaimplementowana obsługę MultiGPU i sami twórcy przyznają, że implementacji MultiGPu jest trudna i czasochłonna szczególnie jeśli chce się łączyć karty różnych producentów pracujących na 2 sterownikach. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Wrzuć linka. DX12 na premierę W10 nie obsługiwał MGPU. Potem wrzucę ktora to aktualizacja. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Poszukaj a znajdziesz Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Też wam w MSI AB zaniża wynik w 3dmarku11, w trixx wszystko ok jak odpale afterburner to mam wynik mniejszy o 1,5k ? Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Nie, u mnie to samo na obu programach. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Blashix 137 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 AMD Polaris - Karty graficzne i mobilne układy GPU w lipcu http://www.purepc.pl/karty_graficzne/amd_polaris_karty_graficzne_i_mobilne_uklady_gpu_w_lipcu 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Hali20 16 Napisano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2016 To trzeba sie wstrzymac z zakupem nowej karty graficznej Cytuj Link to post Share on other sites
Geseum 5 Napisano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2016 No to czas sprzedać nowo zakupioną kartę Cytuj Link to post Share on other sites
Blashix 137 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Kilka informacji dla posiadaczy radeonów: witam, czy dla kart graficznych z serii hd 5000 i 6000 będą sterowniki crimison 16.1? czy 15.12 to ostatnia wersja dla tej serii?16:34AMDTe karty graficzne są obecnie w trybie "maintenance", co oznacza, że otrzymują krytyczne poprawki. Radeon Software istnieje dla nich w formie beta, ale nie możemy obiecać, że wyjdzie wersja finalna. Sprzęt ten ma już swoje lata i po prostu nie wszystko jest wykonalne.Jaa czy będzie dzień w którym będzie zakończone wsparcie dla hd 5000 i 6000?AMDByć może, ale to przyszłość, o której trudno na tym etapie mówić Emotikon smileJabędą jeszcze jakieś większe usprawnienia dla nowych sterowników crimison?AMD17:40Oczywiście, ale one będą zapewne dostępne głównie dla aktualnego sprzętu, tj. kart od generacji HD 7000 do najnowszych. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Blashix Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 Czyli brak nowych sterowników dla mojej HD6950? Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 Niestety . Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) 6950 to już staruszek , widzę że wojna nadal trwa, Djbeatx nadal spamuje non stop. ahh Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Ragnar Lothbrok Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Ale we wszystko by na nim jeszcze pograł! Ale przecież widzę najnowsze 16.1 na stronie AMD. A jednak: These products have been moved to a legacy support model and no additional driver releases are planned. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez MiK86 Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 Nie lepiej sprzedać i wziasc coś ciut lepszego ? Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 A chciałem coś złożyć, drugiego kompa. Może mi być potrzebny i zamierzałem użyć tej karty właśnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Blashix 137 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Czyli brak nowych sterowników dla mojej HD6950? Są jedynie beta. Crimison 16.1 http://support.amd.com/en-us/download Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Dalej mam spadki taktowania przy włączonym vsync, znalazłem coś takiego używał ktoś z was ? http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=404465 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Dalej mam spadki taktowania przy włączonym vsync A to nie jest tak, że jak ograniczasz FPS do 60 poprzez vsync to karta nie jest w pełni wykorzystana i zbija taktowania? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.