Skocz do zawartości

Temat o kartach Radeon serii R9 3xx/4xx/5xx


Recommended Posts

@UP

Bawiłem się również w undervolting i w W3 zjechałem do -37mv przy w pełni stabilnych ustawieniach 1040/1300Mhz. Temperatury na GPU i sekcji VRM1 spadły o 4-5C i przy ~2000rpm notowałem 66C na GPU i 68C na VRM1 :]

Pobór prądu z gniazdka na -37mv wynosił 285W gdzie przy normalnym napięciu pobór dochodził do 340W także spadek jest zauważalny ;)

Przy ustawieniach 1100/1375Mhz W3 chodził stabilnie na -25mv

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

To zależy od gry , pograłem trochę przez te dni wolne. Na 15.12 z nowym systemem nie mam żadnych artów czy przekłamań w obrazie:BF4,BFH,GTA5,Arma3,Alien Isolation,StarWars. Minusy w crimson 15.12 czasami trzeba włączyć ograniczenie klatek do 60 w starwars, zminimalizować grę i ponownie włączyć na pełny ekran w Arma3 bo inaczej taktowanie gpu będzie w okolicach 500Mhz. Ogólnie jak się właczy fraps z 15.12 zaczynaja dziać sie cuda z taktowaniem gpu.

Edytowane przez RuLeR
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

EDIT Problemy z pikselozą na 16.1 nie występuje. Naprawili to ;)

 

Albo jestem ślepy albo poprostu AMD nie powiedziała w hotfixie ze naprawili BARDZO poważny błąd.

Swoją drogą temat z pikselozą wcale nie był nagłośniony a problem miałem w paru grach.

Link to post
Share on other sites

Ciekawe w corssfire Fury X łączy się/sumuje pamięć HBM?

 

www.youtube.com/watch?v=XJYWXHOUoFY#t=1m27s

 

 

ps 

mam wrażenie że wzrosły ceny radeonów w pl?

http://allegro.pl/karty-graficzne-pci-e-amd-radeon-13023?id=13023&order=m&string=390x&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-ele-1-2-1214

Edytowane przez huckincharlie
Link to post
Share on other sites
Zwykły błąd programu i tyle. Już dawno temu mówili że takie cuda umożliwi dopiero dx12 i to jeszcze zależnie od tego, czy deweloperzy danej gry będą chcieli zaimplementować w kodzie tej gry taką możliwość.

Błąd. To będzie funkcja DX12 niezależna od devów. Sam system ma widzieć karty jako jedno virtualne GPU.

Link to post
Share on other sites

@Up

Co Ty za bzdury wypisujesz!

 

MultiGPU z różnych kart graficznych dostępne będzie w danej grze pod warunkiem, że developer odpowiednio przygotuje kod źródłowy gry! 

Z czego ma się wziąć współpraca sterowników AMD i NV? :>

 

DX12 kryje w sobie Explicit Asynchronous Multi-GPU i SFR (Split Frame Rendering) i dzięki tym rozwiązaniom możliwe będzie łączenie wszystkich kart graficznych w jedną całość.

W przypadku tradycyjnego SLI/CF karty liczą naprzemiennie kolejne klatki animacji korzystając z bufora ramki dla wszystkich używanych grafik co oznacza, że w każdym buforze ramki przechowywane są te same dane więc każda karta musi korzystać ze swojej pamięci - brak sumowania pamięci.

 

Explicit Asynchronous Multi-GPU i SFR (Split Frame Rendering) eliminują klonowanie danych zawartych w buforach ramki i dzięki temu karty mogą sumować pamięć i wykonywać różne zadania w tym samym czasie a nie jak wcześniej naprzemiennie generując dodatkowe opóźnienie. 

Takie rozwiązanie sprawia, że dla każdej karty można wyznaczyć inne zadanie w renderowaniu grafiki jednak to producent gry będzie odpowiedzialny za rozłożenie zadań na poszczególne układy graficzne! 

Dla developera gry będzie to nie lada wyzwanie więc wątpię aby takie rozwiązania były wprowadzane masowo.

Edytowane przez DjXbeat
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...