MQK 702 Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Ja już dawno wróciłem do 15.7 i mogę grać z tym że dziś po 4h w W3 dobilem do 88 na GPU, 1080/1450. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 (edytowane) @UP Bawiłem się również w undervolting i w W3 zjechałem do -37mv przy w pełni stabilnych ustawieniach 1040/1300Mhz. Temperatury na GPU i sekcji VRM1 spadły o 4-5C i przy ~2000rpm notowałem 66C na GPU i 68C na VRM1 Pobór prądu z gniazdka na -37mv wynosił 285W gdzie przy normalnym napięciu pobór dochodził do 340W także spadek jest zauważalny Przy ustawieniach 1100/1375Mhz W3 chodził stabilnie na -25mv Edytowane 30 Grudnia 2015 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 702 Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Spróbuje dziś tego. Nie wiem dlaczego ale u mnie MSI AF pokazuje +13 voltage, powinno być 0. Edytowane 30 Grudnia 2015 przez neo88 Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Te dodawanie napięcia czasami też mam nie używam ab tylko trixx, u mnie to jest +19. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
marek.murarz 355 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Nadchodzi nowe: http://pics.tinypic.pl/i/00740/laqwbqpm76xr.png http://files.tinypic.pl/i/00740/2kolwv1g1g2d.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00740/mbh4gcstdfop.png Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Przy serownikach Crimson i włączonej synchronizacji w grach też macie spadki do 30 klatek? Ewentualnie 60? Nic pomiędzy, zazwyczaj? Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Nope. Cytuj Link to post Share on other sites
ernorator 3643 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Jak mam włączone w grze i w sterownikach to tak, jak w samej grze to nie. Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) To zależy od gry , pograłem trochę przez te dni wolne. Na 15.12 z nowym systemem nie mam żadnych artów czy przekłamań w obrazie:BF4,BFH,GTA5,Arma3,Alien Isolation,StarWars. Minusy w crimson 15.12 czasami trzeba włączyć ograniczenie klatek do 60 w starwars, zminimalizować grę i ponownie włączyć na pełny ekran w Arma3 bo inaczej taktowanie gpu będzie w okolicach 500Mhz. Ogólnie jak się właczy fraps z 15.12 zaczynaja dziać sie cuda z taktowaniem gpu. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez RuLeR 1 Cytuj Link to post Share on other sites
TurioN 10 Napisano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Co jest teraz lepsze R9 390 na cromsonach czy GTX 970 ? Te crimsony daly jakas przewage nad tym gtxiem ? Edytowane 7 Stycznia 2016 przez TurioN Cytuj Link to post Share on other sites
stofro 21 Napisano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2016 Crimsony póki co są zbugowane i w grach powodują graficzne artefakty. To zależy jak patrzeć...przyszłościowo 390 jest w uj lepszy, a 970 jako przejściówka na nową generacje Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Pojawiły się nowe sterowniki Crimson 16.1 Hotfix - trzeba sprawdzić co naprawiły EDIT Problemy z pikselozą na 16.1 nie występuje. Naprawili to Edytowane 8 Stycznia 2016 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
ernorator 3643 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 300 pkt w 3dmark13, 3dmak11 bez zmian Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 702 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Dobra wiadomość. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Gry nie wywalają jak na wcześniejszych wersjach BF4 teraz działa prawidłowo i teraz przy zmianie rundy nie wywala, nie wywsala też przy zmianie ustawień graficznych i minimalizowaniu gry. 290X wraca do budy Cytuj Link to post Share on other sites
Wolnyfull 77 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 EDIT Problemy z pikselozą na 16.1 nie występuje. Naprawili to Albo jestem ślepy albo poprostu AMD nie powiedziała w hotfixie ze naprawili BARDZO poważny błąd. Swoją drogą temat z pikselozą wcale nie był nagłośniony a problem miałem w paru grach. Cytuj Link to post Share on other sites
Rygi3l 2 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Chłopaki, wiecie czemu nie pokazuje mi aktualizacji w Crimsonie? R9 380. Cytuj Link to post Share on other sites
kremowykac 0 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Chce kupić http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=5462#ov Jest informacja "with one 8-pin external power connector" - rozumie, że mogę podłączyć do 6+2? Posiadam zasilacz Chiftec Nitro 88+ 650W. Powinien dać radę z i5-6400? Cytuj Link to post Share on other sites
blaven 304 Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Tak, możesz. O ile nie podłączyłeś szafy dysków twardych, o której zapomniałeś wspomnieć, to bez problemu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
huckinCharlie 823 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Ciekawe w corssfire Fury X łączy się/sumuje pamięć HBM? www.youtube.com/watch?v=XJYWXHOUoFY#t=1m27s ps mam wrażenie że wzrosły ceny radeonów w pl? http://allegro.pl/karty-graficzne-pci-e-amd-radeon-13023?id=13023&order=m&string=390x&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-ele-1-2-1214 Edytowane 10 Stycznia 2016 przez huckincharlie Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 @UP Nie sumuje pamięci! W dalszym ciągu masz układ z 2x4GB vram. Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Zwykły błąd programu i tyle. Już dawno temu mówili że takie cuda umożliwi dopiero dx12 i to jeszcze zależnie od tego, czy deweloperzy danej gry będą chcieli zaimplementować w kodzie tej gry taką możliwość. Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Zwykły błąd programu i tyle. Już dawno temu mówili że takie cuda umożliwi dopiero dx12 i to jeszcze zależnie od tego, czy deweloperzy danej gry będą chcieli zaimplementować w kodzie tej gry taką możliwość. Błąd. To będzie funkcja DX12 niezależna od devów. Sam system ma widzieć karty jako jedno virtualne GPU. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) @Up Co Ty za bzdury wypisujesz! MultiGPU z różnych kart graficznych dostępne będzie w danej grze pod warunkiem, że developer odpowiednio przygotuje kod źródłowy gry! Z czego ma się wziąć współpraca sterowników AMD i NV? DX12 kryje w sobie Explicit Asynchronous Multi-GPU i SFR (Split Frame Rendering) i dzięki tym rozwiązaniom możliwe będzie łączenie wszystkich kart graficznych w jedną całość. W przypadku tradycyjnego SLI/CF karty liczą naprzemiennie kolejne klatki animacji korzystając z bufora ramki dla wszystkich używanych grafik co oznacza, że w każdym buforze ramki przechowywane są te same dane więc każda karta musi korzystać ze swojej pamięci - brak sumowania pamięci. Explicit Asynchronous Multi-GPU i SFR (Split Frame Rendering) eliminują klonowanie danych zawartych w buforach ramki i dzięki temu karty mogą sumować pamięć i wykonywać różne zadania w tym samym czasie a nie jak wcześniej naprzemiennie generując dodatkowe opóźnienie. Takie rozwiązanie sprawia, że dla każdej karty można wyznaczyć inne zadanie w renderowaniu grafiki jednak to producent gry będzie odpowiedzialny za rozłożenie zadań na poszczególne układy graficzne! Dla developera gry będzie to nie lada wyzwanie więc wątpię aby takie rozwiązania były wprowadzane masowo. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez DjXbeat 1 Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 MultiGPU z różnych kart graficznych dostępne będzie w danej grze pod warunkiem, że developer odpowiednio przygotuje kod źródłowy gry! Dokladnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.