Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą. Czy moglibyście pomóc mi w znalezieniu jakiegoś sensownego sprzętu dla mnie? Jestem nauczycielką, często robię dla dzieci prezentację. Niestety mój stary laptop nie daje sobie już rady, stąd potrzeba kupna nowego.

1) Kwota przeznaczona na zakup: Maksymalnie 2100zł

2) Rozmiar matrycy: 15,6"

3) Główne zastosowanie: Pakiet office (głównie prezentacje), komfortowe przeglądanie internetu

4) Miejsce użytkowania: Dom i uczelnia

5) Wymagania specjalne: Dobry stosunek jakości do ceny, mała awaryjność.

6) Osobiste preferencje: Brak

7) System operacyjny: Bez systemu lub z systemem Windows 7/ Windows 8

8) Własna propozycja (model wybrany samemu): Niestety nie mam odpowiedniej wiedzy i ciężko jest mi zaproponować coś sensownego. Nie wiem zbytnio czym się kierować, Zdaję się na Was ;)

Jeszcze raz podkreślę, że byłabym naprawdę bardzo wdzięczna za pomoc. Zależy mi na czasie.

Pozdrawiam,

Renata

Edytowane przez SpeediQ

Myślę,że Lenovo E540 (awaryjność na poziomie 0,5 %) będzie w sam raz. Ewentualnie HP Probook 450. Oba są biznesowe - bardzo dobrze wykonane, mają dobry serwis/gwarancję. Niestety aby albo dopłacisz albo kupujesz z wyprzedaży. Inna opcja to po prostu inny laptop tylko,że w tym budżecie nic ,,niezwykłego" do twoich zastosowań nie ma.

System to koszt ok 300 zł. Możesz też skorzystać z 390 dni darmowego, legalnego, pełnej wersji systemu Windows (Windows 9 270 dni a 120 Windows 7).

Bez systemu dostaniesz HP Probook 450 z i5 4 gb ram. Laptop bizneosyw dobrze wykonany mała awaryjnosć.

Ewentualnie z systemem polecam Dell inspiron 3542 z i5 ulv 4 gb ram i win 8.1. Laptop posiada świetny serwis oraz gwarancje domową dell (w razie awarii dzwonisz do serwisu oni wysyłają do Ciebie montera i laptop jest naprawiany na miejscu).

Na prywatnej wiadomości napisze Ci jak ewentualnie możesz uzyskać dostać rabat lub ewentualny gratis na laptop