SpeediQ 5 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 (edytowane) Witam, Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą. Czy moglibyście pomóc mi w znalezieniu jakiegoś sensownego sprzętu dla mnie? Jestem nauczycielką, często robię dla dzieci prezentację. Niestety mój stary laptop nie daje sobie już rady, stąd potrzeba kupna nowego. 1) Kwota przeznaczona na zakup: Maksymalnie 2100zł 2) Rozmiar matrycy: 15,6" 3) Główne zastosowanie: Pakiet office (głównie prezentacje), komfortowe przeglądanie internetu 4) Miejsce użytkowania: Dom i uczelnia 5) Wymagania specjalne: Dobry stosunek jakości do ceny, mała awaryjność. 6) Osobiste preferencje: Brak 7) System operacyjny: Bez systemu lub z systemem Windows 7/ Windows 8 8) Własna propozycja (model wybrany samemu): Niestety nie mam odpowiedniej wiedzy i ciężko jest mi zaproponować coś sensownego. Nie wiem zbytnio czym się kierować, Zdaję się na Was Jeszcze raz podkreślę, że byłabym naprawdę bardzo wdzięczna za pomoc. Zależy mi na czasie. Pozdrawiam, Renata Edytowane 1 Listopada 2014 przez SpeediQ Cytuj Link to post Share on other sites
Kac2per1 649 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Myślę,że Lenovo E540 (awaryjność na poziomie 0,5 %) będzie w sam raz. Ewentualnie HP Probook 450. Oba są biznesowe - bardzo dobrze wykonane, mają dobry serwis/gwarancję. Niestety aby albo dopłacisz albo kupujesz z wyprzedaży. Inna opcja to po prostu inny laptop tylko,że w tym budżecie nic ,,niezwykłego" do twoich zastosowań nie ma. System to koszt ok 300 zł. Możesz też skorzystać z 390 dni darmowego, legalnego, pełnej wersji systemu Windows (Windows 9 270 dni a 120 Windows 7). Cytuj Link to post Share on other sites