Skocz do zawartości

Nokia C7 reinstall systemu


Recommended Posts

Witam, posiadam nokie C7 z systemem symbian. Od pewnego czasu system zaczął mi się trochę sypać (po przywróceniu ustawień fabrycznych kombinacją przycisków- hard reset). Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakiś sposób ściągnięcia i wgrania na nowo czystego symbiana z interfejsem polskim (do tej pory był ang).

 

Proszę o pomoc,

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Teraz dopiero miałem chwile czasu i zabrałem się za reinstalla. Pobrałem soft przez navi i robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem do momentu flashowania, ponieważ nie mam wpisane product code i wyskakuje błąd "Neither DP1.0 nor DP2.0 was found for the product", więc szukam na necie jak tego się pozbyć. Utworzyłem folder w "products" o nazwie RM-675, skopiowałem tam pliki, które pobrałem prze navi jednak dalej wyskakuje ten błąd. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ w tych sprawach jestem totalnie zielony i zajmuje mi to sporo czasu.

 

 

E: udało sie, jednak wgrałem soft po ang znowu, czas się z pol pomęczyć

 

Już sam nie wiem jaki to soft ma być, może mi ktoś podesłać link z Mr.Crab z softem pl? Czy product code musi być zgodny z tym softem czy jak będe flashować to sam się zmieni? bo z tego co wiem na moim symbianie nie da się ręcznie zmienić PC i w sumie mi to nie działa  ^^


Nadal nic mi się nie udało, ściągnąłem C7-00 RM-675 PTC T-Mobile PL PL TMO PL (Frosty Metal) Belle V3 (059J711)

i teraz mam taki błąd:

 

http://s3.ifotos.pl/mini/Beztytuuj_wpqnxar.jpg

 

Jestem totalnie w kropce, nie wiem co teraz robić a telefon potrzebuje sprawny do jutra  :( Ten soft różni się product kodem od tego, który mam teraz w telefonie, może to tego wina?

 

 

Uporałem się z tym problemem to teraz brakuje mu pliku RM-675 111.040.1511 03.01 Euro3 79u prd.rofs2.fpsx chociaż jest taki w RM-675  :cry:

 

 

PROBLEM ROZWIĄZANY

Edytowane przez Kroju
Link to post
Share on other sites
Gość