Skocz do zawartości

Wybór monitora 144hz do gier


Recommended Posts

Cześć, planuję kupić monitor 144hz jak najszybciej, ale zastanawiam się nad kilkoma które są ogólnodostępne na naszym rynku.

 

Nie ma dużego wyboru, dlatego pytam, który z nich jest typowo lepszy pod gry, bądź w czym większe zalety czy wady, gdyż nie znam się ich specyfikacjach.

 

Asus VG248QE

 

BenQ XL2411Z

 

to te dwa modele, które znalazłem 144hz a szukałem sporo, i zastanawiam się czym się różnią, bo cena jest bardzo podobna. 

 

Chyba że, mają niedługo wejść jakieś nowe monitory 120/144hz na Polski rynek w atrakcyjnych cenach?

 

 

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Oba maja matryce TN, a to oznacza że masz kiepskie jakościowo kolory , jeśli masz sprzęt który utrzyma ci 120+fps i nie zależy ci na kolorach to możesz brać,
Możesz także popatrzeć na IPS`y np sporo ludzi poleca no i są świetne recenzje godny nastepca Eizo FS2333 ---> Eizo FS2434 , koszt około 1200zł lecz ten model jest 60hz`cowy , chyba że FG2434 z matryca VA 120/240hz  z lepszą jakością kolorów od matryc TN lecz cena wysoka :)
Dobrze by było jakbyś napisał jaki sprzęt masz czy jest sens brania taki monitor . chyba ze do CS`a tylko :)

ps. Benq niby lepszy lecz szukaj z (V2) inaczej wersja 2, bo v1 ma jakieś problemy itd

Edytowane przez ciomasta
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Oba maja matryce TN, a to oznacza że masz kiepskie jakościowo kolory , jeśli masz sprzęt który utrzyma ci 120+fps i nie zależy ci na kolorach to możesz brać,

Możesz także popatrzeć na IPS`y np sporo ludzi poleca no i są świetne recenzje godny nastepca Eizo FS2333 ---> Eizo FS2434 , koszt około 1200zł lecz ten model jest 60hz`cowy , chyba że FG2434 z matryca VA 120/240hz  z lepszą jakością kolorów od matryc TN lecz cena wysoka :)

Dobrze by było jakbyś napisał jaki sprzęt masz czy jest sens brania taki monitor . chyba ze do CS`a tylko :)