martinoxxl 239 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Skoro na brata karcie jest ok, to na zintegrowanej też będzie dobrze. Sprawdź kartę u brata w kompie, zamieńcie się na jakiś czas i będzie wiadomo. Wydaje mi się, że bez wysyłki na gwarancję się nie obejdzie. Cytuj Link to post Share on other sites
WillBurrows 0 Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Skoro na brata karcie jest ok, to na zintegrowanej też będzie dobrze. Sprawdź kartę u brata w kompie, zamieńcie się na jakiś czas i będzie wiadomo. Wydaje mi się, że bez wysyłki na gwarancję się nie obejdzie. Gdybym wysyłał na gwarancje to wiesz może jak to zrobić, jestem zielony w tym temacie. Cytuj Link to post Share on other sites
martinoxxl 239 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 (edytowane) Masz fakturę lub paragon? Tam jest nr telefonu do firmy. Udzielą Ci informacji, w jaki sposób u nich przebiega proces reklamacyjny. Edytowane 18 Października 2014 przez martinoxxl Cytuj Link to post Share on other sites
WillBurrows 0 Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Masz fakturę lub paragon?Tam jest nr telefonu do firmy.Udzielą Ci informacji, w jaki sposób u nich przebiega proces reklamacyjny.Tak mam wszystko tylko może być problem bo to morele :unsure:http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/18/f5464aae076154dece7baa8bfdfa4be8.jpgWłączyłem teraz komputer a tu coś takiego. Cytuj Link to post Share on other sites
martinoxxl 239 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Tu masz wszystko opisane: http://www.morele.net/pomoc_grupa/1/ Napisz jeszcze jaki masz zasilacz. Cytuj Link to post Share on other sites
WillBurrows 0 Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Tu masz wszystko opisane: http://www.morele.net/pomoc_grupa/1/ Napisz jeszcze jaki masz zasilacz. Corsair VS 450W ATX Po odłączeniu karty, wszystko chodzi idealnie. W sensie nic nie kraszuje. Cytuj Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 (edytowane) Więc to jest coś z kartą, bo testowałemm kartę brata (ma taką samą) i wszystko było dobrze. nie prościej było Twoją kartę przetestować u brata? Ech zresztą nie ma znaczenia, skoro karta brata daje rade a ta się sypie, to gwarancja i tyle, nic wielkiego czesem się zdarza, tylko się uzbrój w cierpliwość bo 2 tygodnie będą to rozkminiać Edytowane 18 Października 2014 przez jarnuszkiewiczm Cytuj Link to post Share on other sites
WillBurrows 0 Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 nie prościej było Twoją kartę przetestować u brata? Ech zresztą nie ma znaczenia, skoro karta brata daje rade a ta się sypie, to gwarancja i tyle, nic wielkiego czesem się zdarza, tylko się uzbrój w cierpliwość bo 2 tygodnie będą to rozkminiać Tam też dzieje się to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Wysyłasz to do Morele jako towar niezgodny z umową a nie jako gwarancje producenta. To jest tzw odpowiedzialność sklepu. Zajmie się tym ich serwis. W ciągu 14 dni na piśmie musisz otrzymać odpowiedź. Tutaj masz wzór. http://www.konsumenci.org/userfiles/file/Wzory%20pism%20-%20sprzedaz/Reklamacja-wymiana.doc Nie musisz stosować się do ich wytycznych w sprawach reklamacji. Reklamacja konsumencka jest taka sama na terenie całego kraju. Najpierw daj im znać poprzez e-mail że odsyłasz taką kartę na gwarancję. Najlepiej niech podadzą Ci dokładny adres. Jeśli w Twoim sklepie jest punkt morele to po prostu zanieś kartę i pismo. Cytuj Link to post Share on other sites
WillBurrows 0 Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Wysyłasz to do Morele jako towar niezgodny z umową a nie jako gwarancje producenta. To jest tzw odpowiedzialność sklepu. Zajmie się tym ich serwis. W ciągu 14 dni na piśmie musisz otrzymać odpowiedź. Tutaj masz wzór. http://www.konsumenci.org/userfiles/file/Wzory%20pism%20-%20sprzedaz/Reklamacja-wymiana.doc Nie musisz stosować się do ich wytycznych w sprawach reklamacji. Reklamacja konsumencka jest taka sama na terenie całego kraju. Najpierw daj im znać poprzez e-mail że odsyłasz taką kartę na gwarancję. Najlepiej niech podadzą Ci dokładny adres. Jeśli w Twoim sklepie jest punkt morele to po prostu zanieś kartę i pismo. Może być faktura zamiast rachunku? Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Tak Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechpiwo 4895 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Może być faktura zamiast rachunku? tak Cytuj Link to post Share on other sites
WillBurrows 0 Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 No to kamień z serca. Dam znać jak naprawią czy wszystko działa. Dziękuję wszystkim za pomoc. tak Tak Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.